je zit toch in on(t)roerend goed?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
Oke dit boeit niemandquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
zaterdags ga ik met een nike tech broek naar kantoor
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
zaterdags ga ik met een nike tech broek naar kantoor
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.quote:
ik moest lachen, volgens mij ben ik verliefd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemen
Nee, heb gewoon 1 pand waarin ik studio's verhuur. Niet mn main business enzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit toch in on(t)roerend goed?
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.
Moet echt soort van sollicitatiegesprek bij 'm houden, hij nodigt ook twee andere bedrijven uit. Probeer me dus zo goed mogelijk te presenterenmaar heb 0,0 kaas gegeten van pakken
Zou nog eerder mode-advies aan jou vragen dan aan dimm.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De kassa van de Albert Heijn je kantoor noemen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou nog eerder mode-advies aan jou vragen dan aan dimm.
Te soberquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
grijs pak niet te donker
of licht bruin
slippers en witte sokken eronderquote:
Die gaf net tips welke armbandjes hij moest nemenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag het aan dimm, die kan je vast wel helpen
Zeg dat je vlees koopt bij koopeenkoe en koopeenkip, als blijk dat je een mooi mens bent en daar veel waarde aan hechtquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er is een bedrijf die een vaste partner zoekt voor hun grafische vormgevingshit, echt, hun complete huisstijl. Zou fucking briljant zijn als klant, maar weet dat deze klant in kwestie heel erg veel waarde hecht aan presentatie, en in verlengde daarvan, pakken.
Moet echt soort van sollicitatiegesprek bij 'm houden, hij nodigt ook twee andere bedrijven uit. Probeer me dus zo goed mogelijk te presenterenmaar heb 0,0 kaas gegeten van pakken
datismijnmening bedoel ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die gaf net tips welke armbandjes hij moest nemen
Iedereen lachte hem uit
Toen ging hij boos weg
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
grijs pak niet te donker
of licht bruin
1quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of