Ja geef me dan tips bbyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
zou die marine blauw nie nemen dan, mss beetje too harsh
ja ookquote:
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Blond en bruin staat mooi mer blauw
ben karamelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensen
Jahaa het gaat me even om de stijl, niet dat specifieke pakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
wel een maatpak.. betaal 200 euro meer en je hebt een perfect pak
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet werkeloos ben
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan kunnen we naar second base
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
Ja maar blond haar en heel blank staat wel met blauwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind donkerblauw nie mooi bij hele witte mensen
Professionaliteit uitstralen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt eigen bedrijf wrm zou je pak moeten dragen
ah ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet seriously binnenkort op een soort van 'sollicitatiegesprek'En die flap is nogal oldschool qua presentatie enzo, moet dus pak roggelen
kan toch ook zonder pakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |