quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wtf ik las marktplaats en opeens kreeg ik een mail van marktplaats dat iemand op mijn spullen had geboden
Dan zeg je nee, lastig welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dan heb je allemaal verkopers die vragen of ze je kunnen helpen
of ze blijven je heletijd aanstaren
gvd ik hoop zo erg dat je trollt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:45 schreef Dimachaerus het volgende:
stel is verkoopster.. dan helemaal @)(*$
Voor jou de V&Dquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat zijn goeie winkels amsterdam/haarlem
voel me altijd zo bekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zeg je nee, lastig wel
Echt he wat een kutwijfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
sidefefct moet helemaal dr waffel houe!!! wat denk je wel ni
Tetouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Parawan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopeloos geval jij. Ik zie het al.
Je verwart 'awkward' met 'vervelend'quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat ik en verlegen/awkward persoon was totdat ik Dima hier zag.
ga je met een pak fokken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)4851.html?cgid=Suits
Vind dit ook wel een smooth pak though, ik rock groen altijd als een motherfucker.
Gaat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)4851.html?cgid=Suits
Vind dit ook wel een smooth pak though, ik rock groen altijd als een motherfucker.
does nie zo saltyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je verwart 'awkward' met 'vervelend'
Graag gedaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die foto van Dima he
ja doeiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
wow harde comeback
maar iedereen heeft je gezien hier
Niet als jij langskomtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens Piet gaan we een rustige nacht tegemoet.
gvd die armbandjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
(let op de armbandjes)
Pak is wel mooi maar armbandjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
(let op de armbandjes)
boeiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet behulpzaam deze avond en nu voel ik me gekwetst.
vind dat ook weird uitzienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)4810.html?cgid=Suits
Deze vind ik ook we mooi.
Wat ik alleen niet snap, is dat ze allemaal de enkels zo bloot hebben
Heb liever dat ie sterft door de kouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima, in winkel werken er soms mensen die van hun baas aan klanten moeten vragen: 'Kan ik u helpen?' Dan zeg je nee en kijk je verder voor een leuk jasje. Kan je mooi passen daar.
Hopelijk kap je dan om hier elke avond te janken dat je geen jas hebt
geen tr gemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb liever dat ie sterft door de kou
Ik ook bijna, nog een keer zulk jankpost dan volledigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb liever dat ie sterft door de kou
Ik bestel altijd online zodat er geen mensen tegen me kunnen gaan pratenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima, in winkel werken er soms mensen die van hun baas aan klanten moeten vragen: 'Kan ik u helpen?' Dan zeg je nee en kijk je verder voor een leuk jasje. Kan je mooi passen daar.
Hopelijk kap je dan om hier elke avond te janken dat je geen jas hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |