ja je hoeft meniet meteen onthe spot te zettenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Che_ het volgende:
Pff foksters zijn zo wanhopig..
Post 1x dat ik mezelf op offer voor seks en dm overstroomt
Is dit het broertje van Rutte of waquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja crip eigenlijk is mn probleem dit. Vind dit soort pakken geniaal maar vraag me af of dat alleen kan als je een 8,2/10 bent zoals NPH:
[ afbeelding ]
Ben zelf maar een 7 op mn beste dagen namelijk.
oke dimaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja crip eigenlijk is mn probleem dit. Vind dit soort pakken geniaal maar vraag me af of dat alleen kan als je een 8,2/10 bent zoals NPH:
[ afbeelding ]
Ben zelf maar een 7 op mn beste dagen namelijk.
ga je nog bewijs plaatsen of probeer je hier gewoon alpha over te komen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Che_ het volgende:
Pff foksters zijn zo wanhopig..
Post 1x dat ik mezelf op offer voor seks en dm overstroomt
wnr heeft mij dat ook tegen gehoudenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit is dus enorm kwetsend he.
cheniet onze gesprekken screenshotten word boosquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je nog bewijs plaatsen of probeer je hier gewoon alpha over te komen?
Zodat je ban kan aansmeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja had gewoon meer verwachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
wnr heeft mij dat ook tegen gehouden
Dm opbaren is banquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beyoncequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
Was te laat voor beyonce kaartjes ( binnen 15 min uitverkocht) op marktplaats gwn 250 euro per kaartje. Wat een hoeren.
Wtf ik las marktplaats en opeens kreeg ik een mail van marktplaats dat iemand op mijn spullen had gebodenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
Was te laat voor beyonce kaartjes ( binnen 15 min uitverkocht) op marktplaats gwn 250 euro per kaartje. Wat een hoeren.
Dom was het wel inderdaad maar heb het al opgebiecht maar ze zeiden dat ze hrt niet geloofdenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef Parawan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dom geweest er namen aan te linken. Maar ik zou precies dit vertellen.
ja dan heb je allemaal verkopers die vragen of ze je kunnen helpenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA ER GEWOON HEEN EN KIJK IN WINKELS ROND TERINGDEBIEL
Ja autisme is een bitch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dan heb je allemaal verkopers die vragen of ze je kunnen helpen
of ze blijven je heletijd aanstaren
oke dimaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beyonce
Snap nu weer waarom ik geen respect voor jou had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |