Heb aan het begin van het jaar een bepaald waargebeurd verhaal verteld met als hoofdpersoon mevrouw B aan een aantal huidige klasgenoten.quote:
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja godverdomme boeler ik vraag geen leverancier, ik vraag om tips over de look.
Tevens, heb je al een jas die je bevalt?
dima-advies beste advies jatochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja vooral advies van dima opvolgen!!!!
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je wel genoeg recepten die je voor ons kan maken?
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
Maar je bent wel een stuk wijzer geworden zodat je nog meer lekker eten kan maken toch?
jij bent kutquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze vindt jullie gewoonecht heel kut
wat zijn goeie winkels amsterdam/haarlemquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DAN GA NAAR EEN WINKEL JIJ TERINGBOELER
gvd, zo mad nu
wrm vraag je dit aan mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Crip, ik heb hulp nodig met het uitzoeken van een nieuw pak, heb je tips?
wie wil me neukenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Che_ het volgende:
Pff foksters zijn zo wanhopig..
Post 1x dat ik mezelf op offer voor seks en dm overstroomt
Woon in Zuid-Limburg, hoe de neuk moet ik dat weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat zijn goeie winkels amsterdam/haarlem
GA ER GEWOON HEEN EN KIJK IN WINKELS ROND TERINGDEBIELquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
MISSCHIEN GWN HET CENTRUM EVEN IN EN KIJKENquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja hij heeft het helemaal gemaakt, die jongen heeft echt ervaring en smaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dima-advies beste advies jatoch
jamaar hebgeen zinben moequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd dacht dat jij wel goede tips had, je leek me wel classy lady enzo
Jij bent gewoon dom geweest er namen aan te linken. Maar ik zou precies dit vertellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb aan het begin van het jaar een bepaald waargebeurd verhaal verteld met als hoofdpersoon mevrouw B aan een aantal huidige klasgenoten.
De mensen waaraan ik dit verhaal heb verteld vroegen om fotos en ik wilde mevrouw B vanwege de inhoud beschermen en liet een foto zien van een andere mevrouw B, we noemen dr mevrouw B2.
Ze hebben echter de Facebook van mevrouw B2 gevonden. Dit was nogal kut want wellicht nemen ze echt contact met dr op en dan lijkt het alsof ik heb gelogen terwijl de verhalen gewoon waar zijn alleen met mevrouw B ipv mevrouw B2.
Wat moet ik nu doen zonder mevrouw B te snitchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |