Zeg het maar meidquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
Ok srs zit met probleem wie wil helpen, Parawan jij vast wel toch G?
Nee Nazi is een 'naam' en eindigt op een enkele lange klinker dus is het altijd met 's.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is dat niet de bezittelijke vorm als is in nazi's konten, de konten van nazis?
Niet omdat we zo veel eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen gaat de kant van Crip op, omdat ze d'r eigen zwaartekrachtveld heeft
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen gaat de kant van Crip op, omdat ze d'r eigen zwaartekrachtveld heeft
Wat is het probleem macho?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
Ok srs zit met probleem wie wil helpen, Parawan jij vast wel toch G?
Die willen aandachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die zeggen; ik heb een probleem en dan niet zeggen wat het probleem is
Echt vermoeiend
wow...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet nu weer waarom ik jou achterlijk vond.
http://www.suit-yourself.nl/quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Weet iemand waar ik voor een niet absurd bedrag ergens goede pakken kan kopen?
Hou je bek korstige tandpasta vlekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je bek over Frass, kameel.
Xoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Allemaal de kant van Crip op is het beste.
oke soz wilde eerst kijken of iemand wilde helpenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die zeggen; ik heb een probleem en dan niet zeggen wat het probleem is
Echt vermoeiend
Dank, zal het me eens bekijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
http://www.suit-yourself.nl/
sry probeer opnieuwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tandpastavlek is één woord, fucking imbeciel.
ja dat kan ik hier niet vertellenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA WAT IS JE PROBLEEM DAN GODVERDOMME
ok ik hoop dat je sterftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja dat kan ik hier niet vertellen
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA WAT IS JE PROBLEEM DAN GODVERDOMME
Zeg gewoon wat je probleem is en dan kijk je of er iemand een nuttig antwoord geeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oke soz wilde eerst kijken of iemand wilde helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |