huh watquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik slaap er zelfs mee, m'n wimpers moeten de kussens wel kunnen aanraken anders voel ik mij niet veilig ;ss
Hoe bevalt de tarzan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant. Heb nu al paar vaste foksters die allemaal gadgets halen voor mij.
In Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Helemaal verrot. Zou niet terugkijken
Als ik make up voor je koop, houd je dan wel mijn handje vast?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Men moet het zelf weten maar ik ga niet handjes vasthouden met een (getrouwde) 30+'er voor wat geld.
Hij had gwn vrouw en kind.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
In Nederland?Dan moet je ze zelf wel echt hard verwaarlozen.
Idem. Maar ik hou de buren wel wakker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
's ochtends word ik vaak gewekt door de roede van de natuur, dus heb niet eens de kans voor initiatief.
Afwisselend, maar 's avonds is de activiteit en afwisseling hoger dan 's ochtends.
Kreunen kan je het niet noemen imo.
Jij dan?
nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als ik make up voor je koop, houd je dan wel mijn handje vast?
Ben nu op zich wel benieuwd, maar rot is wel echt vies ipv niet meer helemaal wit, maar wel gewoon schoon.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij had gwn vrouw en kind.
Klein detail: die vrouw leerde hij kennen toen zijn tanden al verrot waren
Sommige mensen hebben hele gele tanden, ook echt vies.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu op zich wel benieuwd, maar rot is wel echt vies ipv niet meer helemaal wit, maar wel gewoon schoon.
;pquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hele gele tanden, ook echt vies.
;p
Ik vraag me af wie je bedoeltquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hele gele tanden, ook echt vies.
;p
wrm kom ik ze nooit tegenquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Op fok heb je ook genoeg van die skkltjes met te veel geld die in make up topic meeloeren en jou dan een dm sturen of ze het voor jou moeten kopen etc etc
ja je moet wel zelf betalen hequote:Op woensdag 17 februari 2016 10:02 schreef HPLC het volgende:
Hallo madeliefff, voor 50 euro kan ik wel wat mascara voor je regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |