Heb je toevallig vergadering waardoor je sws moet overwerken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:51 schreef Montelly het volgende:
Vandaag ben ik lekker laat op de zaak hihi
Zou toch maar eens kritisch naar je dieet kijken Opso.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weer misselijk![]()
maar voor de rest prima eigenlijk. Jij dan, lekker op kantoor?
Minder e nummers? xdquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou toch maar eens kritisch naar je dieet kijken Opso.
Nee ik heb over 2 laatste werkdagen 8 uur overwerk staan, dus nu een beetje compenserenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toevallig vergadering waardoor je sws moet overwerken?
Hahahaha kutjequote:
van al die junkfood van gisteravond zekerquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weer misselijk![]()
maar voor de rest prima eigenlijk. Jij dan, lekker op kantoor?
Had niet zoveel op heurr maar zou best kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van al die junkfood van gisteravond zeker
ja, kantoorleef.
was koud vanmorgen
#askingtherealquestionsquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Chao doe jij weleens aan Morning sex?
ja, maar ik heb voorruit verwarming dus dat valt altijd wel meequote:Op woensdag 17 februari 2016 08:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had niet zoveel op heurr maar zou best kunnen. Ik lig nog lekker warm in mn bedje. Moest je ruiten krabben?
Ja. Ongeveer even vaak als avondseks.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
en hoe vaak is mozy hierbij aanwezig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Ongeveer even vaak als avondseks.
Tell me everythingquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Ongeveer even vaak als avondseks.
Heb jij niet gisteren al seks gehad?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie begint? Welk standje?
Ben je een kreuner?
Jij niet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
's ochtends word ik vaak gewekt door de roede van de natuur, dus heb niet eens de kans voor initiatief.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie begint? Welk standje?
Ben je een kreuner?
Oja.quote:
Wat een gekke vraag.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een pagina voor de maagdenclub op Facebook, zal ik je adden?
Mensen betalen voor 100x ergerquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:26 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)die-te-betalen.dhtml
[ afbeelding ]
Mensen betalen gewoon voor deze
😂😂
quoted for retweetquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind die 😂😂-smiley's echt zo afgrijselijk. Zou een ban op moeten komen te staan. FOK! heeft geniale emoticons, ga je die shit gebruiken
Eerst stressen om op, nu om smileysquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind die 😂😂-smiley's echt zo afgrijselijk. Zou een ban op moeten komen te staan. FOK! heeft geniale emoticons, ga je die shit gebruiken
TRquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst stressen om op, nu om smileys
Hoe oud is deze knul ook alweer? 😂😂
echt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Op fok heb je ook genoeg van die skkltjes met te veel geld die in make up topic meeloeren en jou dan een dm sturen of ze het voor jou moeten kopen etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |