ze hadden t net de hele tijd over pakken en horloges dus je hebt wat gemistquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
Is hier nog wat te beleven of had ik beter weg kunnen blijven?
Jammerquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze hadden t net de hele tijd over pakken en horloges dus je hebt wat gemist
jij bent er zeker ook zo een met horloges van 5000+ euroquote:
Somsquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent er zeker ook zo een met horloges van 5000+ euro
Dat zal best, maar weten ze dan ook hoe laat het is?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
daar kan een vluchtelingengezin een paar maanden van leven [ afbeelding ]
hhehequote:Op woensdag 17 februari 2016 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal best, maar weten ze dan ook hoe laat het is?
sws hoeven ze toch niet te werken dus waarom moeten ze de tijd wetenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:50 schreef Catkiller het volgende:
Ja dat weten ze, die kijken gewoon naar de stand van de zon.
srs? kom hier morgen even op terug dan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik kan schaken waarom vraag je dit nu pas beter gaan we binnenkort online schaken.
nu echt slapen gr gr
Wat is de beste manier om dat te leren en kun je op volwassen leeftijd nog heel goed worden denk je?quote:
Denk dat al die additieven als e-nummers en aroma's wel aan de grondslag liggen van 90% van die vage buikpijn klachten e.d. liggen though. Hoewel al die toevoegingen op zich zelf in lage kwantiteiten wellicht niet schadelijk zijn zit er in dat soort wetgeving nooit een cumulatief effect. En daarnaast kan het ook nooit de bedoeling zijn dat je door het eten van een pakje margarine voor 100 kg aan caroteen uit wortels eet denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:45 schreef Chai het volgende:
CUL / Alle gekookte groenten lekkerder met balsamicoazijn
Die E-nummer analyse van TS naar aanleiding van buikklachten.
Maar TS wil die klachten per se naar 1 stofje herleiden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat al die additieven als e-nummers en aroma's wel aan de grondslag liggen van 90% van die vage buikpijn klachten e.d. liggen though. Hoewel al die toevoegingen op zich zelf in lage kwantiteiten wellicht niet schadelijk zijn zit er in dat soort wetgeving nooit een cumulatief effect. En daarnaast kan het ook nooit de bedoeling zijn dat je door het eten van een pakje margarine voor 100 kg aan caroteen uit wortels eet denk ik.
Dan eet je wellicht al weinig bewerkt voedsel? Of je hebt gewoon killer organenquote:Op woensdag 17 februari 2016 07:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar TS wil die klachten per se naar 1 stofje herleiden.
Heb eigenlijk nooit vage buikpijklachten, misschien als ik een keer in verhouding veel peulvruchten heb gegeten of zo.
loekie topic zijn altijd de moeite waardquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:45 schreef Chai het volgende:
CUL / Alle gekookte groenten lekkerder met balsamicoazijn
Die E-nummer analyse van TS naar aanleiding van buikklachten.
Ik eet weinig brood. Heb last van mijn darmen als ik dat elke dag eet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan eet je wellicht al weinig bewerkt voedsel? Of je hebt gewoon killer organen.
Zelfde met mensen met ADHD en dat soort klachten die door het stoppen van het eten van geraffineerde suikers van die klachten af komen trouwens. Zal wel niet 1 op 1 causaal verband uit te trekken zijn maar je hoort dat wel heel vaak.
En ik denk trouwens dat er best wel stofjes zijn die heel direct maag- en darmklachten kunnen veroorzaken. Veel van die rare additieven verteer je namelijk helemaal niet, zoals moutsuiker en zorgt dus voor gas ontwikkeling in je darmen. En dan te bedenken dat we moutsuiker gebruiken om brood extra donker te kleuren en dus gezonder te laten ogen.
topickillquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet weinig brood. Heb last van mijn darmen als ik dat elke dag eet.
Pas op dat je niet over een E-nummer struikelt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
Oh en van hele dagen op mijn reet zitten kan ik vast ook wel buikpijn krijgen.
Daarom ga ik vanmiddag even een wandeling door het park maken.![]()
Lachen manquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pas op dat je niet over een E-nummer struikelt.
zou in het hakunabos gaan wandelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
Oh en van hele dagen op mijn reet zitten kan ik vast ook wel buikpijn krijgen.
Daarom ga ik vanmiddag even een wandeling door het park maken.![]()
Noem het park hier gewoon parc du Chai.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou in het hakunabos gaan wandelen
En dan enge mannen tegenkomen en direct mee naar huis gaan en dan daar verkleerdpartijtje houden en dan bijna afgeperst en gegijzeld wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou in het hakunabos gaan wandelen
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja voel me echt hilarisch deze ochtend
gewoon doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem het park hier gewoon parc du Chai.
nja, eigenlijk zijn 2 enge mannen elkaar tegen gekomenquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan enge mannen tegenkomen en direct mee naar huis gaan en dan daar verkleerdpartijtje houden en dan bijna afgeperst en gegijzeld worden
Ja. Slim idee.![]()
![]()
GOODMORNINGGGGquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon doen
[..]
nja, eigenlijk zijn 2 enge mannen elkaar tegen gekomen
en goedemorgen Opseau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |