zou best kunnen alhoewel hij net zo goed een eendagsvlieg kan zijn. vond hem niet echt tof. had hij niet een jet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vind lil kleine wel een baas. 21 en nu al zo veel fame.. hij gaat groot worden
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou best kunnen alhoewel hij net zo goed een eendagsvlieg kan zijn. vond hem niet echt tof. had hij niet een jet?
stelletje kakkers daar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
ik weet je bent verhuisd ik weet je woont in nuenen maar op een dag zal je mijn glock moeten verduren
in nuenen ja?quote:
niet echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je van niet dan? is toch een beetje wat haarlem is voor Amsterdam?
quote:
viese goticquote:
Idk.. hij is wel rijk..quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kan nu even niet luisteren maar klopt het dat hij een jet heeft?
Omdat je anders je sokken niet kan zienquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
waarom zijn die broeken van pakken vaak te kort
Denk dat jij beter altijd weg kan blijven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
Is hier nog wat te beleven of had ik beter weg kunnen blijven?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
kun je schaken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi allen
Ja gvd ik kan schaken waarom vraag je dit nu pas beter gaan we binnenkort online schaken.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja sorry maar ik krijg ebola van al deze 'muziek', i'm out, later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |