SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf is dit voor troepquote:
ja dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zijn geen terroristen zeggen ze
Moet ik nog zienquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen hier al The Maze Runner: The Scorch Trials gezien?
als jij terrorist was zou je toch ook geen liedje maken waarin je zingt dat je een terrorist bentquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heel raar miss maar zou het kunnen dat het miss waar is van wat ze zeggenm?
Hmmm daar zeg je me watquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
als jij terrorist was zou je toch ook geen liedje maken waarin je zingt dat je een terrorist bent
science fiction trekt me sowieso niet, heb zelfs nooit star wars gekekenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen hier al The Maze Runner: The Scorch Trials gezien?
...quote:
boksquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
science fiction trekt me sowieso niet, heb zelfs nooit star wars gekeken
faberyayo maakt nummers met lil kleine?quote:
jij zat 9 maanden en ik kreeg vrijspraakquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Holly shit deze ken ik gewoon nog
Vind lil kleine wel een baas. 21 en nu al zo veel fame.. hij gaat groot wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis, jammer alleen voor het imago van Amsterdam.
Gezondheidquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
ik weet je bent verhuisd ik weet je woont in nuenen maar op een dag zal je mijn glock moeten verduren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |