SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was goede leerling hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net als met die schriftelijke overhoringen toen
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussssquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was goede leerling hoor. In tegenstelling tot jou die voor, tijdens en na school blowde
.
batman?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie vragen je natuurlijk af wtf die tt is.
Nou da's van een liedje. De winnaar krijgt thumbs up smiley
quote:
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussss
Lekker als minderjarige drugs gebruiken. Stoer man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.
Ik had toen ook al 2 jaar seks met een minderjarigequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker als minderjarige drugs gebruiken. Stoer man.
Ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had toen ook al 2 jaar seks met een minderjarige.
gvd, 8 jaar te laatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wiet gebruik je voor je 18e en stop je mee na je 18e
Haha teringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef PeZu het volgende:
niet gewoon crack hebben gerookt bij je moedermelk_¡
Als ik hem negeer is dat niet zonder redenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
Godver, Noel, plaats ik een nummer en dan negeer je me
quote:V&D verkeerde sinds eind jaren 70 al in een deplorabele staat.
26quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh 10 jaar geleden dat je slaagde. Hoe oud ben je dan? Eind 20? Ik dacht 21 lol
Life is Life van Opus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie eerder daarbij in de buurt komt dan bij het liedje dat ik eigenlijk bedoelde
t zal lekker ruiken :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
De DHL heeft m'n pakketje bij de plaatselijke snackbar bezorgd. 'Doe mij maar m'n pakketje speciaal alsjeblieft en meenemen.'
best veel ouderen laatste tijd hier gelukkig. Anders voel ik me zo oudquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bijna hoor ik bij de ouwe lullen van de SC
Ja, wat een knuppelsquote:
Extra uitjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
De DHL heeft m'n pakketje bij de plaatselijke snackbar bezorgd. 'Doe mij maar m'n pakketje speciaal alsjeblieft en meenemen.'
The Radios - She goes nananaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie eerder daarbij in de buurt komt dan bij het liedje dat ik eigenlijk bedoelde
Ben je ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
best veel ouderen laatste tijd hier gelukkig. Anders voel ik me zo oud
hehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, wat een knuppels. Die DHL flikker was laatst al aan het janken dat we nooit thuis zijn overdag. Toen ik hem vroeg wat hij overdag altijd deed antwoord 'ie 'werken', je zou toch zeggen dat 'ie dan zelf ook wel snapt waarom er overdag niemand thuis is.
Gewoon fonetisch overgenomen. Kan ik niets aan doen dat die Duitsers geen onderscheid maken tussen V en F.quote:
Vast Pewdiepie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
En ik ben gebeld door een Zweeds nummer.
Kan dit soort shit niet handelen ;s .
hier een bezorger die denkt dat bezorgen is bij de poort van de oprijlaan droppen... luie honden manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, wat een knuppels. Die DHL flikker was laatst al aan het janken dat we nooit thuis zijn overdag. Toen ik hem vroeg wat hij overdag altijd deed antwoord 'ie 'werken', je zou toch zeggen dat 'ie dan zelf ook wel snapt waarom er overdag niemand thuis is.
RIP zeerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
En ik ben gebeld door een Zweeds nummer.
Kan dit soort shit niet handelen ;s .
Huh en waarom niet met alcohol dan :squote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wiet gebruik je voor je 18e en stop je mee na je 18e
though life at the oprijlaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een bezorger die denkt dat bezorgen is bij de poort van de oprijlaan droppen... luie honden man
Hey buufffquote:
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doen jullie ook wel eens een Nielsje?
Ik kom wel eens op mn rolschaatsen een kopje suiker lenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doen jullie ook wel eens een Nielsje?
Srs? Best laat, ik was uberhaupt niet aan blowen begonnen op die leeftijd denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussss
eh, Nederland's beauty queenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gamert die streamt en belachelijk veel geld binnenharkt?
geen piemel meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft madeliefff geen piemel hoor.
Ah, ja daar begint het meequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kom wel eens op mn rolschaatsen een kopje suiker lenen.
Ik kom uit een slecht milieu, krijg je dat hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs? Best laat, ik was uberhaupt niet aan blowen begonnen op die leeftijd denk ik.
ghehehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft madeliefff geen piemel hoor.
wat deed je daarna en nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
niet dat veertien zoveel beter is hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom uit een slecht milieu, krijg je dat he
grint struggles allesquote:
Voor je het weet liggen alle meubels buitenquote:
doodszondequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
grint struggles alles
ooh ja ik moet nog klagen die klapjosti's sturen vinyl met beschadigde hoes
en eten we thaisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor je het weet liggen alle meubels buiten
beetje wel jaquote:
srs?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje wel ja
hopen dat het deze keer wel goed gaat, laatste keer moesten het 3x opnieuw sturen![]()
En check je of in Zaandam het strand nog ligtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor je het weet liggen alle meubels buiten
Die ligt er nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
En check je of in Zaandam het strand nog ligt
doos met luchtzakjes... maar ik gok dat er op packing en handling een mongool werkt.... ook steeds met collectors edition want ja die wil je helemaal niet in onberispelijke staat ontvangen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
srs?versturen ze die niet in een karton of zo?
Dat gaat er heet aan toe, begrijp ik alquote:
hij vernaggelt ze, jij stuurt ze terug, hij "gooit ze weg", hij cashed via mpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
doos met luchtzakjes... maar ik gok dat er op packing en handling een mongool werkt.... ook steeds met collectors edition want ja die wil je helemaal niet in onberispelijke staat ontvangen....
ik kreeg de 2015 reissues van Roger Waters - Amused to Deathquote:
Hoe staan de zaken er nu voor jongeling?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een heel strand kwijtraken... jij kan echt helemaal niets ook he
kan best lucratief werkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
hij vernaggelt ze, jij stuurt ze terug, hij "gooit ze weg", hij cashed via mp
Wel handig onder een aanvliegroutequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ai, dan maar luchthavengegevens plaatsen
telt niet hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaan
niet mijn smaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg de 2015 reissues van Roger Waters - Amused to Death
mij ook niet en ik ga zo ff die eik checkenquote:
Dan is ie echt kwijtquote:
Zijn de misstanden rondom het toegankelijk zijn van de forum notes voor de fp "moderators" al hersteld?quote:
Allemaal omdat Fylax nu het kan inzien, hiervoor was het nooit een probleem?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn de misstanden rondom het toegankelijk zijn van de forum notes voor de fp "moderators" al hersteld?
Ik waak voor mijn mensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal omdat Fylax nu het kan inzien, hiervoor was het nooit een probleem?
oeh waar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaan
Zal vast niks bijzonders in staan, bij mij althansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ach, boeit mij geen reet of Faalax mijn notes kan zien
Precies, hooguit een positieve note omdat we weer zo'n geile afbeelding van Chloe in de OP hadden gedeponeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal vast niks bijzonders in staan, bij mij althans
Snap sws niet dat iemand zich druk maakt dat er iemand kan zien dat err achter z'n anonieme account waarop 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt staat dat 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ach, boeit mij geen reet of Faalax mijn notes kan zien
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn de misstanden rondom het toegankelijk zijn van de forum notes voor de fp "moderators" al hersteld?
Okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap sws niet dat iemand zich druk maakt dat er iemand kan zien dat err achter z'n anonieme account waarop 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt staat dat 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt.
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap sws niet dat iemand zich druk maakt dat er iemand kan zien dat err achter z'n anonieme account waarop 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt staat dat 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt.
Daar heb ik niet veel over ingelezen. Volgens mij een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Doe eens mijn notes dm-enquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel over ingelezen. Volgens mij een storm in een glas water.
Doofpot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel over ingelezen. Volgens mij een storm in een glas water.
Tegenover de schans. Alleen is de tent faillietquote:
Snap m nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfs die wijst je af
huhuhhahahohoho
Waarschijnlijk iets als dit:quote:
Je neemt maar een aboquote:
Ik speel nooit onnodig op de man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets als dit:
- racisme
- racisme
- userbash
- racisme
- ongeoorloofde UI
- racisme
- onnodig op de man spelen
- Terecht Etto op z'n plek gezet
- racisme
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh en waarom niet met alcohol dan :s
oquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik speel nooit onnodig op de man.
Je bekeert maarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan niet, is tegen mijn geloof.
Het aantal kan je zien bij abonnementenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, geen idee hoeveel ik er heb.
40quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het aantal kan je zien bij abonnementen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Check deze kittyyyGekke nagel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas dat je het herkendequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Flo Rida was soms echt een baas.
Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jimbo, ik heb vannacht vernomen dat je tegen rondsletten bent?
hihiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme ga fappen op mn pussypic
Oh lol doelde je daar echt op, ik trollde maar watquote:
Naja doelde op beidenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh lol doelde je daar echt op, ik trollde maar wat. chicks moet girls zijn btw but don't blow the whistle on that one.
Oh zo. Zolang het niet te erg wordt maakt het me niet uit. Liefst niet natuurlijk maar ja, het vlees is zwak enzo.quote:
whistle duhquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn secret message niet zag.
Zijn er echt mensen die fappen op vagina ipv konten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme ga fappen op mn pussypic
Vast welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die fappen op vagina ipv konten?
Nee, wel met Perenbomenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben hier al users seks gehad met Ashqelon?
Komt het ook echt voort uit je geloof?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh zo. Zolang het niet te erg wordt maakt het me niet uit. Liefst niet natuurlijk maar ja, het vlees is zwak enzo.
Nee, het maakt Crom geen tyfus uit wat je doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Komt het ook echt voort uit je geloof?
Meer zeg ik niet heb al te veel gezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs? NG wat een baas ben je alhoewel het tegelijkertijd moreel abject is.
Confederation of Mexican Workers?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, het maakt Crom geen tyfus uit wat je doet.
Er zijn weinig FOK!ksters die ik zou doen, sowieso niet die in KLB posten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs? NG wat een baas ben je alhoewel het tegelijkertijd moreel abject is.
Doe mij doe mij doe mij plsssss kunnen we daarna fittie maken over abortusquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn weinig FOK!ksters die ik zou doen, sowieso niet die in KLB posten.
Nee, Crom, de enige ware God.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Confederation of Mexican Workers?
En mij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net alsof hij daar een probleem mee heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meer zeg ik niet heb al te veel gezegd
srry noel
Haha, ik dwing je om te werpenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe mij doe mij doe mij plsssss kunnen we daarna fittie maken over abortus
Iedereen zou Ziba en Meloewa en Mapima doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen zou Ziba en Meloewa en Mapima doen.
Zou doenquote:
ze was ook niet boeiendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mapima nooit gezien, haar verhalen waren wel mooi om aan te horen
Ik zou haar bijna missenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit verandert niets aan mijn postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit verandert niets aan mijn posthehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racistische allochtonenknuffelende Pool, bijzondere combinatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk verdwaald bij de Action, Primark of de Macquote:
nou ja beter dat ze drijven dan dat ze verzuipenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
echt vervelend wanneer kinderen vallen en ze overdrijven
pas echt vervelend als ze in het water vallen en blijven drijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
echt vervelend wanneer kinderen vallen en ze overdrijven
hehe verbazingwekkend dat ze echt hoogeleid was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk verdwaald bij de Action, Primark of de Mac
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja beter dat ze drijven dan dat ze verzuipen
Jullie zijn zeker naar dezelfde dadjokes academie gegaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas echt vervelend als ze in het water vallen en blijven drijven
Ik koop ook bij Primark, prima truien voor een kleine prijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe verbazingwekkend dat ze echt hoogeleid was.
hjb met je halal hoelieboelie zandhoofd, snertsletquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zeker naar dezelfde dadjokes academie gegaan.
Wie wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoorde dat je rl Barney Stinson bent?
Ben je nog steeds zuur omdat je op je verjaardag weer eens tussen de benen van je vrouw mocht. Oude kutten smaken nie zo lkkrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hjb met je halal hoelieboelie zandhoofd, snertslet
Ik had toen ooit een painttopic gemaakt met een zogenaamde date met maps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe verbazingwekkend dat ze echt hoogeleid was.
oh dat was het punt ook niet hoor maar Mapima had een obsessie met die genoemde winkels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop ook bij Primark, prima truien voor een kleine prijs.
gvd.... stom kindquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zuur omdat je op je verjaardag weer eens tussen de benen van je vrouw mocht
Dat is makkelijk, keuze had je sowieso al niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik haat jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Verberg mijn haar tenminste vrijwillig niet omdat mijn voorhoofd op de letter M lijkt.
Meedoen met fastfashionquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop ook bij Primark, prima truien voor een kleine prijs.
stomme crip pest me, en ik was gewoon redelijk en aardig...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoooooooooooooooooo, wat is dat HIER dan voor pokkenherrie?!!!!
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, keuze had je sowieso al niet.
Etoot, doe ietsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooi zo, kun je ook eens je gevoelens uitten naar een vrouw.
Mycroft skills zijn momenteel blijkbaar niet optimaal zoek het later wel even op. BT ook nergens meer te bekennen wat een bazin was dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had toen ooit een painttopic gemaakt met een zogenaamde date met maps.
zit nu mobiel, dus ga het niet opzoeken
BT als in Breathtaking?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mycroft skills zijn momenteel blijkbaar niet optimaal zoek het later wel even op. BT ook nergens meer te bekennen wat een bazin was dat.
Alsof jij mijn leeftijd gaat halen met je dichtgeslibde aderen en je alvleesklier ter grootte van Texelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te investeren in iemand van jouw leeftijd.
nou jou is het ook geluktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof jij mijn leeftijd gaat halen met je dichtgeslibde aderen en je alvleesklier ter grootte van Texel
Dit zijn toch wel mooie posts hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof jij mijn leeftijd gaat halen met je dichtgeslibde aderen en je alvleesklier ter grootte van Texel
Uiteraard, sommige epic droge reacties zoals over een vinger in dr kont. Hoe kun je post uit gesloten topic quoten mobiel?quote:
Lieg niet zo tegen jezelfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben dan ook in goddelijke topconditie
Ja, BT was wel lachen ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Uiteraard, sommige epic droge reacties zoals over een vinger in dr kont. Hoe kun je post uit gesloten topic quoten mobiel?
Varkenspoten bedoel je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben ook in topconditie... heb een hele bak chickenwings weggewerkt.
Stop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Da's een goed idee! Even Sjef's Varkenskot bellen bij thuisbezorgd.nl.quote:
Jij bent in topconditie voor orgaantransplantatie... vooral je lever, kunnen zo 60 mensen mee voorzien wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben ook in topconditie... heb een hele bak chickenwings weggewerkt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Oh JA??? Nou, met die lever van jou kun je zesenveertigduizenachthonderdtweeëntig rubber bootjes maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent in topconditie voor orgaantransplantatie... vooral je lever, kunnen zo 60 mensen mee voorzien worden
Wat is dit nou weer voor iets stoms... jeetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh JA??? Nou, met die lever van jou kun je zesenveertigduizenachthonderdtweeëntig rubber bootjes maken.
Ja, sigaretten bijna op man... ben chagrijnig...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor iets stoms... jeetje
zijn gebit is echt mooi wit jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt een kutkop maar wel een mooi gebit
Ik pak je bij je snor he...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stomp nog een krater in je hoofd, baklap.
Ik neem wel extra spek bij de zuurkool straksquote:
Er zat vanochtend ijs in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik pak je bij je snor he...
Je dildo's online aanbiedenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wil iemand anders een leuke roze plastic tuinflamingo? Voor de sfeer?
Wat ben je toch een smerig, onopgevoed, irritant, vervelend mannetje...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je dildo's online aanbieden
ik ook van jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een smerig, onopgevoed, irritant, vervelend mannetje...
Zn tanden zijn wel nice witquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
die voetjes maken de gay touch ff af
Ja, net nog... liep zo'n jonkvrouwe over straat en ik kom zo langsrijden op mijn paard en HOPPA... geschaakt.quote:
beetje vind ik niet erg maar dit vind ik overkill, arab/turken/koerden etc moeten beter gwn alles afscheren als het zo severe isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn harige torso?
Beetje bleken met peroxide tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen z'n huid helaas niet
waarom niet laten smelten danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was tijdens het fietsen erin gevroren. Deed ook pijn om het uit mijn sik te trekken.
Niet zo moeilijk maar ik kan het al vanaf dat ik klein ben, gewoon veel doen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te leren en wat is de beste manier?
Is het alleen dat of vond je het ook moeilijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde het leren maar dat werd een drama door ongeduldig persoontje
Ik heb jou zo in mn macht hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat ik jou niet gehad heb he. maakt niet uit
Wel meer dan 0 in elk gevalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja ik dacht controleer het maar voor de zekerheid.
Jij had zeker altijd de witte stukken? wehehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk maar ik kan het al vanaf dat ik klein ben, gewoon veel doen denk ik.
Klopt, t zit zelfs op zijn schoudersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
beetje vind ik niet erg maar dit vind ik overkill, arab/turken/koerden etc moeten beter gwn alles afscheren als het zo severe is
dit ben jij zkrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen z'n huid helaas niet
Schaken wordt wel gezien als een maatstaf voor intelligentie, dus ik ben niet verbaasd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb geen geduld voor schaken... wil altijd meteen met de maarschalk in de aanval en alle dammen van het bord knallen.
Not sure if serious orquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb jou zo in mn macht hoor
Nou, met ganzenbord knal ik je glansloos van de kaartquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schaken wordt wel gezien als een maatstaf voor intelligentie, dus ik ben niet verbaasd.
en als je het op volwassen leeftijd wil leren is er dan nog enige kans om grootmeester te worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk maar ik kan het al vanaf dat ik klein ben, gewoon veel doen denk ik.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ben jij zkrlelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja rippquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt, t zit zelfs op zijn schouders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |