quote:V&D verkeerde sinds eind jaren 70 al in een deplorabele staat.
26quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh 10 jaar geleden dat je slaagde. Hoe oud ben je dan? Eind 20? Ik dacht 21 lol
Life is Life van Opus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie eerder daarbij in de buurt komt dan bij het liedje dat ik eigenlijk bedoelde
t zal lekker ruiken :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
De DHL heeft m'n pakketje bij de plaatselijke snackbar bezorgd. 'Doe mij maar m'n pakketje speciaal alsjeblieft en meenemen.'
best veel ouderen laatste tijd hier gelukkig. Anders voel ik me zo oudquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bijna hoor ik bij de ouwe lullen van de SC
Ja, wat een knuppelsquote:
Extra uitjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
De DHL heeft m'n pakketje bij de plaatselijke snackbar bezorgd. 'Doe mij maar m'n pakketje speciaal alsjeblieft en meenemen.'
The Radios - She goes nananaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie eerder daarbij in de buurt komt dan bij het liedje dat ik eigenlijk bedoelde
Ben je ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
best veel ouderen laatste tijd hier gelukkig. Anders voel ik me zo oud
hehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, wat een knuppels. Die DHL flikker was laatst al aan het janken dat we nooit thuis zijn overdag. Toen ik hem vroeg wat hij overdag altijd deed antwoord 'ie 'werken', je zou toch zeggen dat 'ie dan zelf ook wel snapt waarom er overdag niemand thuis is.
Gewoon fonetisch overgenomen. Kan ik niets aan doen dat die Duitsers geen onderscheid maken tussen V en F.quote:
Vast Pewdiepie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
En ik ben gebeld door een Zweeds nummer.
Kan dit soort shit niet handelen ;s .
hier een bezorger die denkt dat bezorgen is bij de poort van de oprijlaan droppen... luie honden manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, wat een knuppels. Die DHL flikker was laatst al aan het janken dat we nooit thuis zijn overdag. Toen ik hem vroeg wat hij overdag altijd deed antwoord 'ie 'werken', je zou toch zeggen dat 'ie dan zelf ook wel snapt waarom er overdag niemand thuis is.
RIP zeerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
En ik ben gebeld door een Zweeds nummer.
Kan dit soort shit niet handelen ;s .
Huh en waarom niet met alcohol dan :squote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wiet gebruik je voor je 18e en stop je mee na je 18e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |