SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was goede leerling hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net als met die schriftelijke overhoringen toen
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussssquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was goede leerling hoor. In tegenstelling tot jou die voor, tijdens en na school blowde
.
batman?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie vragen je natuurlijk af wtf die tt is.
Nou da's van een liedje. De winnaar krijgt thumbs up smiley
quote:
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussss
Lekker als minderjarige drugs gebruiken. Stoer man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.
Ik had toen ook al 2 jaar seks met een minderjarigequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker als minderjarige drugs gebruiken. Stoer man.
Ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had toen ook al 2 jaar seks met een minderjarige.
gvd, 8 jaar te laatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wiet gebruik je voor je 18e en stop je mee na je 18e
Haha teringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef PeZu het volgende:
niet gewoon crack hebben gerookt bij je moedermelk_¡
Als ik hem negeer is dat niet zonder redenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
Godver, Noel, plaats ik een nummer en dan negeer je me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |