SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was goede leerling hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net als met die schriftelijke overhoringen toen
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussssquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was goede leerling hoor. In tegenstelling tot jou die voor, tijdens en na school blowde
.
batman?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie vragen je natuurlijk af wtf die tt is.
Nou da's van een liedje. De winnaar krijgt thumbs up smiley
quote:
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussss
Lekker als minderjarige drugs gebruiken. Stoer man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.
Ik had toen ook al 2 jaar seks met een minderjarigequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker als minderjarige drugs gebruiken. Stoer man.
Ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had toen ook al 2 jaar seks met een minderjarige.
gvd, 8 jaar te laatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wiet gebruik je voor je 18e en stop je mee na je 18e
Haha teringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef PeZu het volgende:
niet gewoon crack hebben gerookt bij je moedermelk_¡
Als ik hem negeer is dat niet zonder redenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
Godver, Noel, plaats ik een nummer en dan negeer je me
quote:V&D verkeerde sinds eind jaren 70 al in een deplorabele staat.
26quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh 10 jaar geleden dat je slaagde. Hoe oud ben je dan? Eind 20? Ik dacht 21 lol
Life is Life van Opus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie eerder daarbij in de buurt komt dan bij het liedje dat ik eigenlijk bedoelde
t zal lekker ruiken :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
De DHL heeft m'n pakketje bij de plaatselijke snackbar bezorgd. 'Doe mij maar m'n pakketje speciaal alsjeblieft en meenemen.'
best veel ouderen laatste tijd hier gelukkig. Anders voel ik me zo oudquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bijna hoor ik bij de ouwe lullen van de SC
Ja, wat een knuppelsquote:
Extra uitjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
De DHL heeft m'n pakketje bij de plaatselijke snackbar bezorgd. 'Doe mij maar m'n pakketje speciaal alsjeblieft en meenemen.'
The Radios - She goes nananaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie eerder daarbij in de buurt komt dan bij het liedje dat ik eigenlijk bedoelde
Ben je ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
best veel ouderen laatste tijd hier gelukkig. Anders voel ik me zo oud
hehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, wat een knuppels. Die DHL flikker was laatst al aan het janken dat we nooit thuis zijn overdag. Toen ik hem vroeg wat hij overdag altijd deed antwoord 'ie 'werken', je zou toch zeggen dat 'ie dan zelf ook wel snapt waarom er overdag niemand thuis is.
Gewoon fonetisch overgenomen. Kan ik niets aan doen dat die Duitsers geen onderscheid maken tussen V en F.quote:
Vast Pewdiepie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
En ik ben gebeld door een Zweeds nummer.
Kan dit soort shit niet handelen ;s .
hier een bezorger die denkt dat bezorgen is bij de poort van de oprijlaan droppen... luie honden manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, wat een knuppels. Die DHL flikker was laatst al aan het janken dat we nooit thuis zijn overdag. Toen ik hem vroeg wat hij overdag altijd deed antwoord 'ie 'werken', je zou toch zeggen dat 'ie dan zelf ook wel snapt waarom er overdag niemand thuis is.
RIP zeerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
En ik ben gebeld door een Zweeds nummer.
Kan dit soort shit niet handelen ;s .
Huh en waarom niet met alcohol dan :squote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wiet gebruik je voor je 18e en stop je mee na je 18e
though life at the oprijlaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een bezorger die denkt dat bezorgen is bij de poort van de oprijlaan droppen... luie honden man
Hey buufffquote:
lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doen jullie ook wel eens een Nielsje?
Ik kom wel eens op mn rolschaatsen een kopje suiker lenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doen jullie ook wel eens een Nielsje?
Srs? Best laat, ik was uberhaupt niet aan blowen begonnen op die leeftijd denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n eerste joint rookte ik pas toen ik 18 was. Dussss
eh, Nederland's beauty queenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gamert die streamt en belachelijk veel geld binnenharkt?
geen piemel meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft madeliefff geen piemel hoor.
Ah, ja daar begint het meequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kom wel eens op mn rolschaatsen een kopje suiker lenen.
Ik kom uit een slecht milieu, krijg je dat hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs? Best laat, ik was uberhaupt niet aan blowen begonnen op die leeftijd denk ik.
ghehehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft madeliefff geen piemel hoor.
wat deed je daarna en nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
niet dat veertien zoveel beter is hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom uit een slecht milieu, krijg je dat he
grint struggles allesquote:
Voor je het weet liggen alle meubels buitenquote:
doodszondequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
grint struggles alles
ooh ja ik moet nog klagen die klapjosti's sturen vinyl met beschadigde hoes
en eten we thaisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor je het weet liggen alle meubels buiten
beetje wel jaquote:
srs?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje wel ja
hopen dat het deze keer wel goed gaat, laatste keer moesten het 3x opnieuw sturen![]()
En check je of in Zaandam het strand nog ligtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor je het weet liggen alle meubels buiten
Die ligt er nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
En check je of in Zaandam het strand nog ligt
doos met luchtzakjes... maar ik gok dat er op packing en handling een mongool werkt.... ook steeds met collectors edition want ja die wil je helemaal niet in onberispelijke staat ontvangen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
srs?versturen ze die niet in een karton of zo?
Dat gaat er heet aan toe, begrijp ik alquote:
hij vernaggelt ze, jij stuurt ze terug, hij "gooit ze weg", hij cashed via mpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
doos met luchtzakjes... maar ik gok dat er op packing en handling een mongool werkt.... ook steeds met collectors edition want ja die wil je helemaal niet in onberispelijke staat ontvangen....
ik kreeg de 2015 reissues van Roger Waters - Amused to Deathquote:
Hoe staan de zaken er nu voor jongeling?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een heel strand kwijtraken... jij kan echt helemaal niets ook he
kan best lucratief werkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
hij vernaggelt ze, jij stuurt ze terug, hij "gooit ze weg", hij cashed via mp
Wel handig onder een aanvliegroutequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ai, dan maar luchthavengegevens plaatsen
telt niet hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaan
niet mijn smaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg de 2015 reissues van Roger Waters - Amused to Death
mij ook niet en ik ga zo ff die eik checkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |