Voor je het weet liggen alle meubels buitenquote:
doodszondequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
grint struggles alles
ooh ja ik moet nog klagen die klapjosti's sturen vinyl met beschadigde hoes
en eten we thaisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor je het weet liggen alle meubels buiten
beetje wel jaquote:
srs?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje wel ja
hopen dat het deze keer wel goed gaat, laatste keer moesten het 3x opnieuw sturen![]()
En check je of in Zaandam het strand nog ligtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor je het weet liggen alle meubels buiten
Die ligt er nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
En check je of in Zaandam het strand nog ligt
doos met luchtzakjes... maar ik gok dat er op packing en handling een mongool werkt.... ook steeds met collectors edition want ja die wil je helemaal niet in onberispelijke staat ontvangen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
srs?versturen ze die niet in een karton of zo?
Dat gaat er heet aan toe, begrijp ik alquote:
hij vernaggelt ze, jij stuurt ze terug, hij "gooit ze weg", hij cashed via mpquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
doos met luchtzakjes... maar ik gok dat er op packing en handling een mongool werkt.... ook steeds met collectors edition want ja die wil je helemaal niet in onberispelijke staat ontvangen....
ik kreeg de 2015 reissues van Roger Waters - Amused to Deathquote:
Hoe staan de zaken er nu voor jongeling?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha chill, ik 17. Op m'n 16e klaar met havo en toen begon de #yolo.
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een heel strand kwijtraken... jij kan echt helemaal niets ook he
kan best lucratief werkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
hij vernaggelt ze, jij stuurt ze terug, hij "gooit ze weg", hij cashed via mp
Wel handig onder een aanvliegroutequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ai, dan maar luchthavengegevens plaatsen
telt niet hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaan
niet mijn smaakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg de 2015 reissues van Roger Waters - Amused to Death
mij ook niet en ik ga zo ff die eik checkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |