pas echt vervelend als ze in het water vallen en blijven drijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
echt vervelend wanneer kinderen vallen en ze overdrijven
hehe verbazingwekkend dat ze echt hoogeleid was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk verdwaald bij de Action, Primark of de Mac
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja beter dat ze drijven dan dat ze verzuipen
Jullie zijn zeker naar dezelfde dadjokes academie gegaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas echt vervelend als ze in het water vallen en blijven drijven
Ik koop ook bij Primark, prima truien voor een kleine prijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe verbazingwekkend dat ze echt hoogeleid was.
hjb met je halal hoelieboelie zandhoofd, snertsletquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zeker naar dezelfde dadjokes academie gegaan.
Wie wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoorde dat je rl Barney Stinson bent?
Ben je nog steeds zuur omdat je op je verjaardag weer eens tussen de benen van je vrouw mocht. Oude kutten smaken nie zo lkkrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hjb met je halal hoelieboelie zandhoofd, snertslet
Ik had toen ooit een painttopic gemaakt met een zogenaamde date met maps.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe verbazingwekkend dat ze echt hoogeleid was.
oh dat was het punt ook niet hoor maar Mapima had een obsessie met die genoemde winkels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop ook bij Primark, prima truien voor een kleine prijs.
gvd.... stom kindquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zuur omdat je op je verjaardag weer eens tussen de benen van je vrouw mocht
Dat is makkelijk, keuze had je sowieso al niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn weinig FOK!ksters die ik zou doen, sowieso niet die in KLB posten.
ik haat jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Verberg mijn haar tenminste vrijwillig niet omdat mijn voorhoofd op de letter M lijkt.
Meedoen met fastfashionquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop ook bij Primark, prima truien voor een kleine prijs.
stomme crip pest me, en ik was gewoon redelijk en aardig...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoooooooooooooooooo, wat is dat HIER dan voor pokkenherrie?!!!!
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, keuze had je sowieso al niet.
Etoot, doe ietsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooi zo, kun je ook eens je gevoelens uitten naar een vrouw.
Mycroft skills zijn momenteel blijkbaar niet optimaal zoek het later wel even op. BT ook nergens meer te bekennen wat een bazin was dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had toen ooit een painttopic gemaakt met een zogenaamde date met maps.
zit nu mobiel, dus ga het niet opzoeken
BT als in Breathtaking?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mycroft skills zijn momenteel blijkbaar niet optimaal zoek het later wel even op. BT ook nergens meer te bekennen wat een bazin was dat.
Alsof jij mijn leeftijd gaat halen met je dichtgeslibde aderen en je alvleesklier ter grootte van Texelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te investeren in iemand van jouw leeftijd.
nou jou is het ook geluktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof jij mijn leeftijd gaat halen met je dichtgeslibde aderen en je alvleesklier ter grootte van Texel
Dit zijn toch wel mooie posts hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof jij mijn leeftijd gaat halen met je dichtgeslibde aderen en je alvleesklier ter grootte van Texel
Uiteraard, sommige epic droge reacties zoals over een vinger in dr kont. Hoe kun je post uit gesloten topic quoten mobiel?quote:
Lieg niet zo tegen jezelfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben dan ook in goddelijke topconditie
Ja, BT was wel lachen ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Uiteraard, sommige epic droge reacties zoals over een vinger in dr kont. Hoe kun je post uit gesloten topic quoten mobiel?
Varkenspoten bedoel je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben ook in topconditie... heb een hele bak chickenwings weggewerkt.
Stop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Da's een goed idee! Even Sjef's Varkenskot bellen bij thuisbezorgd.nl.quote:
Jij bent in topconditie voor orgaantransplantatie... vooral je lever, kunnen zo 60 mensen mee voorzien wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben ook in topconditie... heb een hele bak chickenwings weggewerkt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Oh JA??? Nou, met die lever van jou kun je zesenveertigduizenachthonderdtweeëntig rubber bootjes maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent in topconditie voor orgaantransplantatie... vooral je lever, kunnen zo 60 mensen mee voorzien worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |