Wat is dit nou weer voor iets stoms... jeetjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh JA??? Nou, met die lever van jou kun je zesenveertigduizenachthonderdtweeëntig rubber bootjes maken.
Ja, sigaretten bijna op man... ben chagrijnig...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor iets stoms... jeetje
zijn gebit is echt mooi wit jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt een kutkop maar wel een mooi gebit
Ik pak je bij je snor he...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stomp nog een krater in je hoofd, baklap.
Ik neem wel extra spek bij de zuurkool straksquote:
Er zat vanochtend ijs in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik pak je bij je snor he...
Je dildo's online aanbiedenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wil iemand anders een leuke roze plastic tuinflamingo? Voor de sfeer?
Wat ben je toch een smerig, onopgevoed, irritant, vervelend mannetje...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je dildo's online aanbieden
ik ook van jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een smerig, onopgevoed, irritant, vervelend mannetje...
Zn tanden zijn wel nice witquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
die voetjes maken de gay touch ff af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |