Oh zo. Zolang het niet te erg wordt maakt het me niet uit. Liefst niet natuurlijk maar ja, het vlees is zwak enzo.quote:
whistle duhquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn secret message niet zag.
Zijn er echt mensen die fappen op vagina ipv konten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme ga fappen op mn pussypic
Vast welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die fappen op vagina ipv konten?
Nee, wel met Perenbomenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben hier al users seks gehad met Ashqelon?
Komt het ook echt voort uit je geloof?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh zo. Zolang het niet te erg wordt maakt het me niet uit. Liefst niet natuurlijk maar ja, het vlees is zwak enzo.
Nee, het maakt Crom geen tyfus uit wat je doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Komt het ook echt voort uit je geloof?
Meer zeg ik niet heb al te veel gezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs? NG wat een baas ben je alhoewel het tegelijkertijd moreel abject is.
Confederation of Mexican Workers?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, het maakt Crom geen tyfus uit wat je doet.
Er zijn weinig FOK!ksters die ik zou doen, sowieso niet die in KLB posten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs? NG wat een baas ben je alhoewel het tegelijkertijd moreel abject is.
Doe mij doe mij doe mij plsssss kunnen we daarna fittie maken over abortusquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn weinig FOK!ksters die ik zou doen, sowieso niet die in KLB posten.
Nee, Crom, de enige ware God.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Confederation of Mexican Workers?
En mij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net alsof hij daar een probleem mee heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meer zeg ik niet heb al te veel gezegd
srry noel
Haha, ik dwing je om te werpenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe mij doe mij doe mij plsssss kunnen we daarna fittie maken over abortus
Iedereen zou Ziba en Meloewa en Mapima doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen zou Ziba en Meloewa en Mapima doen.
Zou doenquote:
ze was ook niet boeiendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mapima nooit gezien, haar verhalen waren wel mooi om aan te horen
Ik zou haar bijna missenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit verandert niets aan mijn postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit verandert niets aan mijn posthehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racistische allochtonenknuffelende Pool, bijzondere combinatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk verdwaald bij de Action, Primark of de Macquote:
nou ja beter dat ze drijven dan dat ze verzuipenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
echt vervelend wanneer kinderen vallen en ze overdrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |