beetje vind ik niet erg maar dit vind ik overkill, arab/turken/koerden etc moeten beter gwn alles afscheren als het zo severe isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn harige torso?
Beetje bleken met peroxide tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen z'n huid helaas niet
waarom niet laten smelten danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was tijdens het fietsen erin gevroren. Deed ook pijn om het uit mijn sik te trekken.
Niet zo moeilijk maar ik kan het al vanaf dat ik klein ben, gewoon veel doen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te leren en wat is de beste manier?
Is het alleen dat of vond je het ook moeilijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde het leren maar dat werd een drama door ongeduldig persoontje
Ik heb jou zo in mn macht hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat ik jou niet gehad heb he. maakt niet uit
Wel meer dan 0 in elk gevalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja ik dacht controleer het maar voor de zekerheid.
Jij had zeker altijd de witte stukken? wehehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk maar ik kan het al vanaf dat ik klein ben, gewoon veel doen denk ik.
Klopt, t zit zelfs op zijn schoudersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
beetje vind ik niet erg maar dit vind ik overkill, arab/turken/koerden etc moeten beter gwn alles afscheren als het zo severe is
dit ben jij zkrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen z'n huid helaas niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaken wordt wel gezien als een maatstaf voor intelligentie, dus ik ben niet verbaasd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb geen geduld voor schaken... wil altijd meteen met de maarschalk in de aanval en alle dammen van het bord knallen.
Not sure if serious orquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb jou zo in mn macht hoor
Nou, met ganzenbord knal ik je glansloos van de kaartquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schaken wordt wel gezien als een maatstaf voor intelligentie, dus ik ben niet verbaasd.
en als je het op volwassen leeftijd wil leren is er dan nog enige kans om grootmeester te worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk maar ik kan het al vanaf dat ik klein ben, gewoon veel doen denk ik.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ben jij zkrlelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |