Zijn de misstanden rondom het toegankelijk zijn van de forum notes voor de fp "moderators" al hersteld?quote:
Allemaal omdat Fylax nu het kan inzien, hiervoor was het nooit een probleem?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn de misstanden rondom het toegankelijk zijn van de forum notes voor de fp "moderators" al hersteld?
Ik waak voor mijn mensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal omdat Fylax nu het kan inzien, hiervoor was het nooit een probleem?
oeh waar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel een kunstmatig strandje gevonden bij een terrasje aan de Zaan
Zal vast niks bijzonders in staan, bij mij althansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ach, boeit mij geen reet of Faalax mijn notes kan zien
Precies, hooguit een positieve note omdat we weer zo'n geile afbeelding van Chloe in de OP hadden gedeponeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal vast niks bijzonders in staan, bij mij althans
Snap sws niet dat iemand zich druk maakt dat er iemand kan zien dat err achter z'n anonieme account waarop 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt staat dat 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ach, boeit mij geen reet of Faalax mijn notes kan zien
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn de misstanden rondom het toegankelijk zijn van de forum notes voor de fp "moderators" al hersteld?
Okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap sws niet dat iemand zich druk maakt dat er iemand kan zien dat err achter z'n anonieme account waarop 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt staat dat 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt.
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap sws niet dat iemand zich druk maakt dat er iemand kan zien dat err achter z'n anonieme account waarop 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt staat dat 'ie zich af en toe als een mongool gedraagt.
Daar heb ik niet veel over ingelezen. Volgens mij een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Doe eens mijn notes dm-enquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel over ingelezen. Volgens mij een storm in een glas water.
Doofpot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel over ingelezen. Volgens mij een storm in een glas water.
Tegenover de schans. Alleen is de tent faillietquote:
Snap m nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfs die wijst je af
huhuhhahahohoho
Waarschijnlijk iets als dit:quote:
Je neemt maar een aboquote:
Ik speel nooit onnodig op de man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets als dit:
- racisme
- racisme
- userbash
- racisme
- ongeoorloofde UI
- racisme
- onnodig op de man spelen
- Terecht Etto op z'n plek gezet
- racisme
| Forum Opties | |