Het is een teken...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Hongkong madonna
Dit stormlooptopic
Ik ben nu voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden en een keer echt de boel uitzieken zou wel prettig zijn.quote:
Neh, dan kan het maar beter 1 keer flink doorzetten en dat je er dan weer voor 5 jaar vanaf bentquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden en een keer echt de boel uitzieken zou wel prettig zijn.
Dat kwakkelen is niks...
Graag, ik ben normaal zelden of nooit ziek of verkouden...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan kan het maar beter 1 keer flink doorzetten en dat je er dan weer voor 5 jaar vanaf bent
Ik durf nog te zeggen dat ik nooit verkouden ben, dat is de goden verzoeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, ik ben normaal zelden of nooit ziek of verkouden...
Ik kruip onder de wol, met veel tissues en een bak gloeiendhete thee...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf nog te zeggen dat ik nooit verkouden ben, dat is de goden verzoeken.
ah gossiequote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kruip onder de wol, met veel tissues en een bak gloeiendhete thee...
Beetje uit de buurt van Symph blijven danquote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging dit weekend hier ook al op zoek naar paracetamol, die is ook zeker niet fit, ik ben het virus gelukkig weer helemaal kwijt
Er staat heel weinig onder de spoiler hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende Filmtip!
moeite waard!![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staat heel weinig onder de spoiler hoor, maar deze niet lezen tot je alles gezien hebt...
Die laatste is een film neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende Filmtip!
moeite waard!
da's inmiddels geregeldquote:Op zondag 14 februari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje uit de buurt van Symph blijven dan
Je hebt hm al uitgekekenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]nog een serie erachteraan was teveel van het goede
![]()
Maar deze week weer verder met Suits
OK... Trusuten?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
De film? Ja die heb ik net nog gezien, vandaag was filmdag zeg maar
quote:
verschrompel nietquote:
Mogguh Moquote:
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 15 februari 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morguh, het is alweer maandag...
En ga je nog ergens naar toe?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantie
neuh... gewoon lekker uitrusten en in en rond het huis dingen doen. Ik moet nog een hele schuur uitruimen en dingen naar de stort brengenquote:
Gezellig hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
neuh... gewoon lekker uitrusten en in en rond het huis dingen doen. Ik moet nog een hele schuur uitruimen en dingen naar de stort brengen
en.. ik krijg mijn 2 logeermuisjes weer een weekje
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Hongkong madonna
Dit stormlooptopic
werklozen zoals ik hebben nooit vacantiequote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantie
2e keer deze 'winter', een keertje een beetje natte sneeuw ergens in december en nu dus weer, maar het is alweer bijna verdwenen, stelt weinig voor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren hier ook, vandaag nog geen druppel...
Ik mag nu toch wel lachen, hè?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
werklozen zoals ik hebben nooit vacantie
lachen magquote:
Je moet altijd paraat zijn voor een eventuele training van het UWV.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
werklozen zoals ik hebben nooit vacantie
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je niet vrij nemenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet altijd paraat zijn voor een eventuele training van het UWV.
Werken is zo overrated Hut.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je ook niet vrij nemen
Vaak voel ik me onbegrepen.quote:
Ja, want ik deed het niet goed; ik dacht het was de [40+ SC #494]quote:
Hier in 40+ zal dat toch wel meevallen?quote:
donequote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, want ik deed het niet goed; ik dacht het was de [40+ SC #494]
Spaart je nog geld ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Treehut362 het volgende:
Maar eerlijk gezegd heb ik nooit de behoefte om
ook op vacantie te gaan dus dat komt mooi uit.
Daarom. Prima geregeld.quote:
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je niet vrij nemen
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Helaas welquote:
Kan gewoon via internet... Dat ging bij mij alleen niet goed... Ben wel weggeweest + later nog eens 20 dagenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.
En eerst vinden ze maanden niets voor je en opeens, gedurende die 2 weken afwezigheid, hebben ze iets voor je bedacht dat geen 2 weken kon wachten.........wat een toeval zeg.quote:
Je kan altijd een beetje smokkelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan gewoon via internet... Dat ging bij mij alleen niet goed... Ben wel weggeweest + later nog eens 20 dagen
Nooit meegemaakt dat, heb uiteindelijk mijn eigen werk gecreeerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En eerst vinden ze maanden niets voor je en opeens, gedurende die 2 weken afwezigheid, hebben ze iets voor je bedacht dat geen 2 weken kon wachten.........wat een toeval zeg.
Ik wou het netjes doen, maar de website was niet erg duidelijk.. Maar boeien... Het was meer het bezoeken vn mn dochter dr afstuderen. Daar zou je geen vrij voor hoeven nemen als het gewoon in NL zou zijn geweest...quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan altijd een beetje smokkelen.
Ik persoonlijk ook niet, ben daar ook niet voor te vangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat, heb uiteindelijk mijn eigen werk gecreeerd.
Als het wel gebeurd kun je ze erop wijzen dat ze maar beter hadden moeten lezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook niet, ben daar ook niet voor te vangen.
Ik leef op goede voet met de instanties, men laat me met rust en ik meld me niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het wel gebeurd kun je ze erop wijzen dat ze maar beter hadden moeten lezen.
anti poffertjes zijn ze daar omdat ze te goed verkopenquote:
Bizar hè, ze gaan ze boycotten, want die dingen zijn te lekker, beter compliment kan je niet krijgen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
anti poffertjes zijn ze daar omdat ze te goed verkopen
Dus de multieculti samenleving mag alleen eigen voedsel eten en niet kennismaken met poffertjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bizar hè, ze gaan ze boycotten, want die dingen zijn te lekker, beter compliment kan je niet krijgen.
Het is een National Multicultural Festival, dan lijkt me dat er keus genoeg is, mensen mogen toch zelf bepalen wat ze het lekkerst vinden?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus de multieculti samenleving mag alleen eigen voedsel eten en niet kennismaken met poffertjes.
Zo blijft iedereen binnen zijn eigen bekende doosje
ik kan erg boos worden van dit soort opmerkingenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leef op goede voet met de instanties, men laat me met rust en ik meld me niet.
Je hebt ook van die foodfestifalls kun je ook van veel verschillende dingen proeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een National Multicultural Festival, dan lijkt me dat er keus genoeg is, mensen mogen toch zelf bepalen wat ze het lekkerst vinden?
Daar blijkbaar niet meer, jammer, maar ik zie het toch als een overwinning.
vertelquote:Op maandag 15 februari 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan erg boos worden van dit soort opmerkingen
Dat is je goed recht, maar zolang je geen achtergronden kent en niet weet over welke instanties ik praat is het voor mij niet meer dan gelul in de ruimte.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan erg boos worden van dit soort opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-02-2016 15:02:23 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar wil je verder niet op in gaan dat weet ikquote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar zolang je geen achtergronden kent en niet weet over welke instanties ik praat is het voor mij niet meer dan gelul in de ruimte.![]()
Dat klopt ook, maar ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
daar wil je verder niet op in gaan dat weet ik
net weer een beetje maar het smolt direct op de grondquote:
De geraniums stonden in de weg....quote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren toch wel de natte sneeuw?
Met zo'n spiegeltje aan de buitenkant van het raamquote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel af en toe uit die stoel bij het raam komen...
Spionnetje... Heb ik nu een cameraatje voorquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Met zo'n spiegeltje aan de buitenkant van het raam![]()
bestaat dat nog?
kijk eens uit je raam of ie er nog zit?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Met zo'n spiegeltje aan de buitenkant van het raam![]()
bestaat dat nog?
ik kijk nooit uit het raamquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
kijk eens uit je raam of ie er nog zit?
oh ja da's modernerquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Spionnetje... Heb ik nu een cameraatje voor
Dan weet je het dus nietquote:
Mijn raam is pas op het balkon boven water en daaronder valt weinig te spioneren op voorbijgangers bij de deurquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ziet er vast prachtig uit in dr zwemhemd Hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de griek anders even uit het raam kijkenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar hij is niet zo sexy als op die foto van Hut hoor![]()
wél blauw
Das gewoon een volwaardig wetsuit bovendingusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er iemand beneden aanbelt, staat die persoon in een soort portiek, dus dan zie je mét spiegeltje ook niksquote:Op maandag 15 februari 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn raam is pas op het balkon boven water en daaronder valt weinig te spioneren op voorbijgangers bij de deur
Heb geen camera of spiegel nodig.quote:
Die heeft wel iets beters te doenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de griek anders even uit het raam kijken
[..]![]()
wél blauw
Kan je daar nog in zwemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat nodig in een binnenbad?
[..]![]()
wél blauw
Zonder smurfenmuts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan moet je maar blijven vragen op fok, antwoord zul je zo niet vindenquote:
De zon schijnt ook daar naar binnenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je daar nog in zwemmen?
Is een speciaal zwemshirtquote:Op maandag 15 februari 2016 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je daar nog in zwemmen?
Ik ken genoeg zwembaden waar dat best wel meevalt.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
De zon schijnt ook daar naar binnen
Ik vroeg of het nog bestond, niet of ik het zelf had, ik wéét dat ik zelf geen spiegeltjequote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je maar blijven vragen op fok, antwoord zul je zo niet vinden
Nee, maar ik ga naar fysio dinges toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken genoeg zwembaden waar dat best wel meevalt.
Sportfondsenbad Zuid en Oost hier bijvoorbeeld...
Eerlijk gezegd ken ik dat fenomeen alleen van de TV, heb dat hier nog nooit ergens gezien, volgens mij is dat een streekgebonden gebruik.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vroeg of het nog bestond, niet of ik het zelf had, ik wéét dat ik zelf geen spiegeltje
buiten het raam heb hangen, dus daarom hoef ik niet te kijken.
Weet je het echt heel zeker? Misschien heeft je buurman er wel 1 opgehangen om bij je naar binnen te kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vroeg of het nog bestond, niet of ik het zelf had, ik wéét dat ik zelf geen spiegeltje
buiten het raam heb hangen, dus daarom hoef ik niet te kijken.
Ik wist niet dat dat licht zo ernstig was...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga naar fysio dinges toch?dus ik ga daar waar hunnie gaan zeg maar
dan zal hij weinig zien met dat speciale folie op het glas, ik kan wél naar buiten kijken,quote:Op maandag 15 februari 2016 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je het echt heel zeker? Misschien heeft je buurman er wel 1 opgehangen om bij je naar binnen te kijken
In Amsterdam zag je het vaak hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik dat fenomeen alleen van de TV, heb dat hier nog nooit ergens gezien, volgens mij is dat een streekgebonden gebruik.
Ooit een buurman gehad die wilde gaan bijbouwen met balkon en inkijk richting mijn kant, ik heb bezwaar aangetekend en het ging mooi niet door.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je het echt heel zeker? Misschien heeft je buurman er wel 1 opgehangen om bij je naar binnen te kijken
Ook nog speciaal folie, ik stelde me altijd voor dat je de hele dag de gordijnen dicht zou hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
dan zal hij weinig zien met dat speciale folie op het glas, ik kan wél naar buiten kijken,
maar je kan niet naar binnen kijken
Dat had anders ook gemoetenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook nog speciaal folie, ik stelde me altijd voor dat je de hele dag de gordijnen dicht zou hebben
Hele dag donker lijkt me ook niksquote:
Dat je de ramen kan lappen bedoel je? Jaquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel nicotine vrij te maken.. Anders krijg je zo'n geel uitzicht
Ik bedoel natuurlijk dat laatste gekkiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je de ramen kan lappen bedoel je? Ja![]()
Of je het mee kan nemen op vakantie betwijfel ik als je dat bedoeld
Dat doen we ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je de ramen kan lappen bedoel je? Ja![]()
Of je het mee kan nemen op vakantie betwijfel ik als je dat bedoeld
Een keertje kan, maar echt altijd bedoel ik dan he?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik kan gewoon de binnenkant van de ramen afnemen hoor
Folie zit buiten?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik kan gewoon de binnenkant van de ramen afnemen hoor
Ik leef vrij donker, ben geen liefhebber van veel licht, alleen reageert mijn lichaam er niet zo extreem op als dat van Fannquote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Een keertje kan, maar echt altijd bedoel ik dan he?
ja, ja, je kan het dus ''wassen'' zeg maar en je ziet er niks van als je binnen zit...quote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat laatste gekkie
Nee man, binnen en dat bevestig je mbv water.quote:
Nee, binnen.... maar het is geen folie van de Gamma hoor, is een speciaal bedrijf en dat moetquote:
Toen ik vandaag een paar keer koffie moest halen in de keuken scheen iets heel fel in mijn ogen, dat vond ik niet fijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leef vrij donker, ben geen liefhebber van veel licht, alleen reageert mijn lichaam er niet zo extreem op als dat van Fann
Dat is dus de Gamma, dat soort folie is het nietquote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, binnen en dat bevestig je mbv water.
Kan je zo weer loshalen.
Ik ben een fervent zonnebrildrager.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen ik vandaag een paar keer koffie moest halen in de keuken scheen iets heel fel in mijn ogen, dat vond ik niet fijn.
Ik pak zo pas weer koffie, nu is het veilig daar
Action dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dus de Gamma, dat soort folie is het niet
Ja, ik weet wel welke je bedoeld, maar dat is geen medische folie Mo, dat is heel iets anders....quote:
Niet binnenshuis, dan zie ik niks meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een fervent zonnebrildrager.
Kook zequote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel welke je bedoeld, maar dat is geen medische folie Mo, dat is heel iets anders....
Maar genoeg over mijn folie nu, ik ga aardappelpuree maken, met snijboontjes en een Vegaburger![]()
Honger
Ik wist niet eens dat er 'medische' folie ( je zal waarschijnlijk UV-werend bedoelen) bestond en dacht derhalve dat je gewone inkijk/zonwerende folie bedoelde.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel welke je bedoeld, maar dat is geen medische folie Mo, dat is heel iets anders....
Maar genoeg over mijn folie nu, ik ga aardappelpuree maken, met snijboontjes en een Vegaburger![]()
Honger
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Shoef, ik had zaterdag toch nog 2 inklapbare leesbrillen bij de LIDL kunnen bemachtigen.![]()
Waar dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net over het nieuwe rookverbod voor iedereen die vanaf 2017 geboren wordt ... Echt hoe kom je er op
Daar maak ik me helemaal niet druk om, mensen zijn nu eenmaal niet te reguleren.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net over het nieuwe rookverbod voor iedereen die vanaf 2017 geboren wordt ... Echt hoe kom je er op
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar maak ik me helemaal niet druk om, mensen zijn nu eenmaal niet te reguleren.
Dank je Deesquote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)kinderen-van-na-2017
quote:Programma van vandaag
18:30 - 20:00 DJ MadMaster - Plaatjes Vullen Wel Gaatjes
Krijg je rookplekken over de grens.... Neem je gelijk wat wiet mee en kun het het doorverkopen aan de Duitsersquote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar maak ik me helemaal niet druk om, mensen zijn nu eenmaal niet te reguleren.
Dat is over een minuut, prima marketingquote:Op maandag 15 februari 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Fann krijgt zo haar debuut om 18.30 uur...
Ik heb de radio even aangezetquote:Op maandag 15 februari 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Fann krijgt zo haar debuut om 18.30 uur...
Ik hoorde ook dat alle pakjes het zelfde eruit gaan zien. En 40 euro gaan kosten. Bron mijn zusquote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je rookplekken over de grens.... Neem je gelijk wat wiet mee en kun het het doorverkopen aan de Duitsers
Ik herkende haar stem meteenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze komt helemaal aan het begin...
Net op tijd maar te zacht om het goed te kunnen volgen...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze komt helemaal aan het begin...
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Terwijl ze niet zo praat, zegt ze...
Ben louter consument.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je rookplekken over de grens.... Neem je gelijk wat wiet mee en kun het het doorverkopen aan de Duitsers
Ik mag het niet weten?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Net op tijd maar te zacht om het goed te kunnen volgen...
Alleen als ze een glaasje rode wijn op heeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Terwijl ze niet zo praat, zegt ze...
Waar danquote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als ze een glaasje rode wijn op heeft.
50 euro zelfs, over 3 maanden alquote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat alle pakjes het zelfde eruit gaan zien. En 40 euro gaan kosten. Bron mijn zus
Nou dan maarquote:
Ach naar.quote:
Ook pas na de 2e keer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet, chufi wel.
Deze hoorde ik nog welquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet, chufi wel.
quote:
Ik ben bij de pinkenquote:
Wat bedoel je nou weerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dit zijn dus op verzoek van MM ingesproken teksten...
Volgens mij is het anders tot stand gekomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeetje wat ingewikkeldquote:Op maandag 15 februari 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het anders tot stand gekomen.
Oh niet dat ik meekreeg ... Maar vertelquote:Op maandag 15 februari 2016 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het anders tot stand gekomen.
Dat is een vraag waar je hier nooit antwoord op krijgtquote:Op maandag 15 februari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh niet dat ik meekreeg ... Maar vertel
Wordt nu afgespeeld : Squeeze - Cool For Catsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar je hier nooit antwoord op krijgt
Niet helemaal...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
MM is MO Muffig of MadMquote:
Fann had wat vocaroo's gemaakt en MM heeft die met haar goedvinden gebruikt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh niet dat ik meekreeg ... Maar vertel
OK dat danquote:Op maandag 15 februari 2016 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann had wat vocaroo's gemaakt en MM heeft die met haar goedvinden gebruikt.
Nee, maar door haar versie van Rappers Delight heb ik haar wel gevraagd wat dingen in te spreken/te zingen en die gebruik ik nu in jingles e.d.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de eerdere opnames ook gebruikt...?
Ahquote:
OMG, maar goed dat ik die gemist heb.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar door haar versie van Rappers Delight
Dat was echt grappig...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OMG, maar goed dat ik die gemist heb.
Ik weet dat het in overleg is gebeurd....quote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar door haar versie van Rappers Delight heb ik haar wel gevraagd wat dingen in te spreken/te zingen en die gebruik ik nu in jingles e.d.
Ze heeft ze zelf al gehoord...
Wat maakt het uitquote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt grappig of fout grappig?
Zeikwijf.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oei was het erg wijnerigquote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het in overleg is gebeurd....
Leuk grappig...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is toch leuk om iemand voor schut te zettenquote:
Dees begon.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
De zeikhoek is ook weer open hoor
40+ / Zeikhoek #4
quote:
Wegmisbruikers en etenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is nog bezig, ik heb je net 'Allemaal wakker worden' laten roepen...
Dat roept Sas toch elke morgen tegenwoordig..quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is nog bezig, ik heb je net 'Allemaal wakker worden' laten roepen...
Dees?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Dees kan ook wel zuigen soms hoor...
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Dees kan ook wel zuigen soms hoor...
2 zeikerds bedoel ik ja die bril van me werk nietquote:Op maandag 15 februari 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees?
volgens mij heb jij je bril niet op?
Tokkiequote:
Ik lees het toch héél anders hoor Chufquote:Op maandag 15 februari 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
2 zeikerds bedoel ik ja die bril van me werk niet
Ach maakt niet uitquote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees het toch héél anders hoor Chuf
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Hut gaf eerder vandaag al aan dat ie zich onbegrepen voelde...
Wing Shing Photo Suppliesquote:
Ik ben gekquote:Op maandag 15 februari 2016 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie het wel begrijpt is gek... [ afbeelding ]
Jij nog bedankt voor je bijdrage aan de radioshow.quote:
ah... maar dat gaat je wel lukken en als ik iets opnieuw moet doen vind ik het ook bestquote:Op maandag 15 februari 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij nog bedankt voor je bijdrage aan de radioshow.
Ik moet er nog wel wat aan doen, hoorde ik...
Het is nog net geen roze bril.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je een beetje aan het rondkijken Hut?
ik ga lekker offlinequote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je een beetje aan het rondkijken Hut?
er staat goodnight, dus ik denk dat hij gaat slapen, anders had hij wel goodbye gezegd.quote:
Er zit wel logica in.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
er staat goodnight, dus ik denk dat hij gaat slapen, anders had hij wel goodbye gezegd.
maar dat is slechts een aanname hoor
Dienstmededelingen ?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe baantje
[ afbeelding ]
en wat heb je voor baantje dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe baantje
[ afbeelding ]
Ga toch lekker fietsen mensenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij Radar iets over 'afslankringen', werkelijk zeg, dat mensen hier überhaupt in geloven en zulke dingen aanschaffen.
De hele familie Hut dusquote:Op maandag 15 februari 2016 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn moeder en mijn zus(je)
Mama hut Pietje hut en Zus hutquote:
maar wat heb je nou voor baantje dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mama hut pietje hut en zus hut
nee https://www.facebook.com/ejmatzequote:Op maandag 15 februari 2016 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat heb je nou voor baantje dan?
en heet je echt Pietje?
ow... okéquote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee https://www.facebook.com/ejmatze
feijenoordquote:
maakt mij niet uitquote:Op maandag 15 februari 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
wil je die link wel op Fok eigenlijk? anders haal ik het even weg....
een hele haremquote:
Ach een chromosooom min of minder maakt niet uitquote:
Meer ook niet...quote:Op maandag 15 februari 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach een chromosooom min of minder maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |