Dat is dus de Gamma, dat soort folie is het nietquote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, binnen en dat bevestig je mbv water.
Kan je zo weer loshalen.
Ik ben een fervent zonnebrildrager.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen ik vandaag een paar keer koffie moest halen in de keuken scheen iets heel fel in mijn ogen, dat vond ik niet fijn.
Ik pak zo pas weer koffie, nu is het veilig daar
Action dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dus de Gamma, dat soort folie is het niet
Ja, ik weet wel welke je bedoeld, maar dat is geen medische folie Mo, dat is heel iets anders....quote:
Niet binnenshuis, dan zie ik niks meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een fervent zonnebrildrager.
Kook zequote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel welke je bedoeld, maar dat is geen medische folie Mo, dat is heel iets anders....
Maar genoeg over mijn folie nu, ik ga aardappelpuree maken, met snijboontjes en een Vegaburger![]()
Honger
Ik wist niet eens dat er 'medische' folie ( je zal waarschijnlijk UV-werend bedoelen) bestond en dacht derhalve dat je gewone inkijk/zonwerende folie bedoelde.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel welke je bedoeld, maar dat is geen medische folie Mo, dat is heel iets anders....
Maar genoeg over mijn folie nu, ik ga aardappelpuree maken, met snijboontjes en een Vegaburger![]()
Honger
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Shoef, ik had zaterdag toch nog 2 inklapbare leesbrillen bij de LIDL kunnen bemachtigen.![]()
Waar dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net over het nieuwe rookverbod voor iedereen die vanaf 2017 geboren wordt ... Echt hoe kom je er op
Daar maak ik me helemaal niet druk om, mensen zijn nu eenmaal niet te reguleren.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net over het nieuwe rookverbod voor iedereen die vanaf 2017 geboren wordt ... Echt hoe kom je er op
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar maak ik me helemaal niet druk om, mensen zijn nu eenmaal niet te reguleren.
Dank je Deesquote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)kinderen-van-na-2017
quote:Programma van vandaag
18:30 - 20:00 DJ MadMaster - Plaatjes Vullen Wel Gaatjes
Krijg je rookplekken over de grens.... Neem je gelijk wat wiet mee en kun het het doorverkopen aan de Duitsersquote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar maak ik me helemaal niet druk om, mensen zijn nu eenmaal niet te reguleren.
Dat is over een minuut, prima marketingquote:Op maandag 15 februari 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Fann krijgt zo haar debuut om 18.30 uur...
Ik heb de radio even aangezetquote:Op maandag 15 februari 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Fann krijgt zo haar debuut om 18.30 uur...
Ik hoorde ook dat alle pakjes het zelfde eruit gaan zien. En 40 euro gaan kosten. Bron mijn zusquote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je rookplekken over de grens.... Neem je gelijk wat wiet mee en kun het het doorverkopen aan de Duitsers
Ik herkende haar stem meteenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze komt helemaal aan het begin...
Net op tijd maar te zacht om het goed te kunnen volgen...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze komt helemaal aan het begin...
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Terwijl ze niet zo praat, zegt ze...
Ben louter consument.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je rookplekken over de grens.... Neem je gelijk wat wiet mee en kun het het doorverkopen aan de Duitsers
Ik mag het niet weten?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Net op tijd maar te zacht om het goed te kunnen volgen...
Alleen als ze een glaasje rode wijn op heeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Terwijl ze niet zo praat, zegt ze...
Waar danquote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als ze een glaasje rode wijn op heeft.
50 euro zelfs, over 3 maanden alquote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat alle pakjes het zelfde eruit gaan zien. En 40 euro gaan kosten. Bron mijn zus
Nou dan maarquote:
Ach naar.quote:
Ook pas na de 2e keer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet, chufi wel.
Deze hoorde ik nog welquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet, chufi wel.
quote:
Ik ben bij de pinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |