Met zo'n spiegeltje aan de buitenkant van het raamquote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel af en toe uit die stoel bij het raam komen...
Spionnetje... Heb ik nu een cameraatje voorquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Met zo'n spiegeltje aan de buitenkant van het raam![]()
bestaat dat nog?
kijk eens uit je raam of ie er nog zit?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Met zo'n spiegeltje aan de buitenkant van het raam![]()
bestaat dat nog?
ik kijk nooit uit het raamquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
kijk eens uit je raam of ie er nog zit?
oh ja da's modernerquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Spionnetje... Heb ik nu een cameraatje voor
Dan weet je het dus nietquote:
Mijn raam is pas op het balkon boven water en daaronder valt weinig te spioneren op voorbijgangers bij de deurquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ziet er vast prachtig uit in dr zwemhemd Hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de griek anders even uit het raam kijkenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar hij is niet zo sexy als op die foto van Hut hoor![]()
wél blauw
Das gewoon een volwaardig wetsuit bovendingusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er iemand beneden aanbelt, staat die persoon in een soort portiek, dus dan zie je mét spiegeltje ook niksquote:Op maandag 15 februari 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn raam is pas op het balkon boven water en daaronder valt weinig te spioneren op voorbijgangers bij de deur
Heb geen camera of spiegel nodig.quote:
Die heeft wel iets beters te doenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de griek anders even uit het raam kijken
[..]![]()
wél blauw
Kan je daar nog in zwemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat nodig in een binnenbad?
[..]![]()
wél blauw
Zonder smurfenmuts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan moet je maar blijven vragen op fok, antwoord zul je zo niet vindenquote:
De zon schijnt ook daar naar binnenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je daar nog in zwemmen?
Is een speciaal zwemshirtquote:Op maandag 15 februari 2016 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je daar nog in zwemmen?
Ik ken genoeg zwembaden waar dat best wel meevalt.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
De zon schijnt ook daar naar binnen
Ik vroeg of het nog bestond, niet of ik het zelf had, ik wéét dat ik zelf geen spiegeltjequote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je maar blijven vragen op fok, antwoord zul je zo niet vinden
Nee, maar ik ga naar fysio dinges toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken genoeg zwembaden waar dat best wel meevalt.
Sportfondsenbad Zuid en Oost hier bijvoorbeeld...
Eerlijk gezegd ken ik dat fenomeen alleen van de TV, heb dat hier nog nooit ergens gezien, volgens mij is dat een streekgebonden gebruik.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vroeg of het nog bestond, niet of ik het zelf had, ik wéét dat ik zelf geen spiegeltje
buiten het raam heb hangen, dus daarom hoef ik niet te kijken.
Weet je het echt heel zeker? Misschien heeft je buurman er wel 1 opgehangen om bij je naar binnen te kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vroeg of het nog bestond, niet of ik het zelf had, ik wéét dat ik zelf geen spiegeltje
buiten het raam heb hangen, dus daarom hoef ik niet te kijken.
Ik wist niet dat dat licht zo ernstig was...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga naar fysio dinges toch?dus ik ga daar waar hunnie gaan zeg maar
dan zal hij weinig zien met dat speciale folie op het glas, ik kan wél naar buiten kijken,quote:Op maandag 15 februari 2016 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je het echt heel zeker? Misschien heeft je buurman er wel 1 opgehangen om bij je naar binnen te kijken
In Amsterdam zag je het vaak hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik dat fenomeen alleen van de TV, heb dat hier nog nooit ergens gezien, volgens mij is dat een streekgebonden gebruik.
Ooit een buurman gehad die wilde gaan bijbouwen met balkon en inkijk richting mijn kant, ik heb bezwaar aangetekend en het ging mooi niet door.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je het echt heel zeker? Misschien heeft je buurman er wel 1 opgehangen om bij je naar binnen te kijken
Ook nog speciaal folie, ik stelde me altijd voor dat je de hele dag de gordijnen dicht zou hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
dan zal hij weinig zien met dat speciale folie op het glas, ik kan wél naar buiten kijken,
maar je kan niet naar binnen kijken
Dat had anders ook gemoetenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook nog speciaal folie, ik stelde me altijd voor dat je de hele dag de gordijnen dicht zou hebben
Hele dag donker lijkt me ook niksquote:
Dat je de ramen kan lappen bedoel je? Jaquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel nicotine vrij te maken.. Anders krijg je zo'n geel uitzicht
Ik bedoel natuurlijk dat laatste gekkiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je de ramen kan lappen bedoel je? Ja![]()
Of je het mee kan nemen op vakantie betwijfel ik als je dat bedoeld
Dat doen we ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je de ramen kan lappen bedoel je? Ja![]()
Of je het mee kan nemen op vakantie betwijfel ik als je dat bedoeld
Een keertje kan, maar echt altijd bedoel ik dan he?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik kan gewoon de binnenkant van de ramen afnemen hoor
Folie zit buiten?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik kan gewoon de binnenkant van de ramen afnemen hoor
Ik leef vrij donker, ben geen liefhebber van veel licht, alleen reageert mijn lichaam er niet zo extreem op als dat van Fannquote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Een keertje kan, maar echt altijd bedoel ik dan he?
ja, ja, je kan het dus ''wassen'' zeg maar en je ziet er niks van als je binnen zit...quote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat laatste gekkie
Nee man, binnen en dat bevestig je mbv water.quote:
Nee, binnen.... maar het is geen folie van de Gamma hoor, is een speciaal bedrijf en dat moetquote:
Toen ik vandaag een paar keer koffie moest halen in de keuken scheen iets heel fel in mijn ogen, dat vond ik niet fijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leef vrij donker, ben geen liefhebber van veel licht, alleen reageert mijn lichaam er niet zo extreem op als dat van Fann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |