werklozen zoals ik hebben nooit vacantiequote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantie
2e keer deze 'winter', een keertje een beetje natte sneeuw ergens in december en nu dus weer, maar het is alweer bijna verdwenen, stelt weinig voor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren hier ook, vandaag nog geen druppel...
Ik mag nu toch wel lachen, hè?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
werklozen zoals ik hebben nooit vacantie
lachen magquote:
Je moet altijd paraat zijn voor een eventuele training van het UWV.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
werklozen zoals ik hebben nooit vacantie
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je niet vrij nemenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet altijd paraat zijn voor een eventuele training van het UWV.
Werken is zo overrated Hut.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je ook niet vrij nemen
Vaak voel ik me onbegrepen.quote:
Ja, want ik deed het niet goed; ik dacht het was de [40+ SC #494]quote:
Hier in 40+ zal dat toch wel meevallen?quote:
donequote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, want ik deed het niet goed; ik dacht het was de [40+ SC #494]
Spaart je nog geld ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Treehut362 het volgende:
Maar eerlijk gezegd heb ik nooit de behoefte om
ook op vacantie te gaan dus dat komt mooi uit.
Daarom. Prima geregeld.quote:
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je niet vrij nemen
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Helaas welquote:
Kan gewoon via internet... Dat ging bij mij alleen niet goed... Ben wel weggeweest + later nog eens 20 dagenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.
En eerst vinden ze maanden niets voor je en opeens, gedurende die 2 weken afwezigheid, hebben ze iets voor je bedacht dat geen 2 weken kon wachten.........wat een toeval zeg.quote:
Je kan altijd een beetje smokkelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan gewoon via internet... Dat ging bij mij alleen niet goed... Ben wel weggeweest + later nog eens 20 dagen
Nooit meegemaakt dat, heb uiteindelijk mijn eigen werk gecreeerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En eerst vinden ze maanden niets voor je en opeens, gedurende die 2 weken afwezigheid, hebben ze iets voor je bedacht dat geen 2 weken kon wachten.........wat een toeval zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |