Het is een teken...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Hongkong madonna
Dit stormlooptopic
Ik ben nu voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden en een keer echt de boel uitzieken zou wel prettig zijn.quote:
Neh, dan kan het maar beter 1 keer flink doorzetten en dat je er dan weer voor 5 jaar vanaf bentquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden en een keer echt de boel uitzieken zou wel prettig zijn.
Dat kwakkelen is niks...
Graag, ik ben normaal zelden of nooit ziek of verkouden...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan kan het maar beter 1 keer flink doorzetten en dat je er dan weer voor 5 jaar vanaf bent
Ik durf nog te zeggen dat ik nooit verkouden ben, dat is de goden verzoeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, ik ben normaal zelden of nooit ziek of verkouden...
Ik kruip onder de wol, met veel tissues en een bak gloeiendhete thee...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf nog te zeggen dat ik nooit verkouden ben, dat is de goden verzoeken.
ah gossiequote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kruip onder de wol, met veel tissues en een bak gloeiendhete thee...
Beetje uit de buurt van Symph blijven danquote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging dit weekend hier ook al op zoek naar paracetamol, die is ook zeker niet fit, ik ben het virus gelukkig weer helemaal kwijt
Er staat heel weinig onder de spoiler hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende Filmtip!
moeite waard!![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staat heel weinig onder de spoiler hoor, maar deze niet lezen tot je alles gezien hebt...
Die laatste is een film neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende Filmtip!
moeite waard!
da's inmiddels geregeldquote:Op zondag 14 februari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje uit de buurt van Symph blijven dan
Je hebt hm al uitgekekenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]nog een serie erachteraan was teveel van het goede
![]()
Maar deze week weer verder met Suits
OK... Trusuten?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
De film? Ja die heb ik net nog gezien, vandaag was filmdag zeg maar
quote:
verschrompel nietquote:
Mogguh Moquote:
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 15 februari 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morguh, het is alweer maandag...
En ga je nog ergens naar toe?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantie
neuh... gewoon lekker uitrusten en in en rond het huis dingen doen. Ik moet nog een hele schuur uitruimen en dingen naar de stort brengenquote:
Gezellig hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
neuh... gewoon lekker uitrusten en in en rond het huis dingen doen. Ik moet nog een hele schuur uitruimen en dingen naar de stort brengen
en.. ik krijg mijn 2 logeermuisjes weer een weekje
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Hongkong madonna
Dit stormlooptopic
werklozen zoals ik hebben nooit vacantiequote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
nog 'n paar dagen werken en dan heb ik vakantie
2e keer deze 'winter', een keertje een beetje natte sneeuw ergens in december en nu dus weer, maar het is alweer bijna verdwenen, stelt weinig voor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren hier ook, vandaag nog geen druppel...
Ik mag nu toch wel lachen, hè?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
werklozen zoals ik hebben nooit vacantie
lachen magquote:
Je moet altijd paraat zijn voor een eventuele training van het UWV.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
werklozen zoals ik hebben nooit vacantie
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je niet vrij nemenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet altijd paraat zijn voor een eventuele training van het UWV.
Werken is zo overrated Hut.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je ook niet vrij nemen
Vaak voel ik me onbegrepen.quote:
Ja, want ik deed het niet goed; ik dacht het was de [40+ SC #494]quote:
Hier in 40+ zal dat toch wel meevallen?quote:
donequote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, want ik deed het niet goed; ik dacht het was de [40+ SC #494]
Spaart je nog geld ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Treehut362 het volgende:
Maar eerlijk gezegd heb ik nooit de behoefte om
ook op vacantie te gaan dus dat komt mooi uit.
Daarom. Prima geregeld.quote:
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat niet maar als je geen werk hebt dan kan je niet vrij nemen
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Helaas welquote:
Kan gewoon via internet... Dat ging bij mij alleen niet goed... Ben wel weggeweest + later nog eens 20 dagenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Als werkloze mag je 4 weken per jaar op vakantie, moet je wel een formulier invullen welke weken dat is en dan kan je wel weg.
En eerst vinden ze maanden niets voor je en opeens, gedurende die 2 weken afwezigheid, hebben ze iets voor je bedacht dat geen 2 weken kon wachten.........wat een toeval zeg.quote:
Je kan altijd een beetje smokkelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan gewoon via internet... Dat ging bij mij alleen niet goed... Ben wel weggeweest + later nog eens 20 dagen
Nooit meegemaakt dat, heb uiteindelijk mijn eigen werk gecreeerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En eerst vinden ze maanden niets voor je en opeens, gedurende die 2 weken afwezigheid, hebben ze iets voor je bedacht dat geen 2 weken kon wachten.........wat een toeval zeg.
Ik wou het netjes doen, maar de website was niet erg duidelijk.. Maar boeien... Het was meer het bezoeken vn mn dochter dr afstuderen. Daar zou je geen vrij voor hoeven nemen als het gewoon in NL zou zijn geweest...quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan altijd een beetje smokkelen.
Ik persoonlijk ook niet, ben daar ook niet voor te vangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat, heb uiteindelijk mijn eigen werk gecreeerd.
Als het wel gebeurd kun je ze erop wijzen dat ze maar beter hadden moeten lezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook niet, ben daar ook niet voor te vangen.
Ik leef op goede voet met de instanties, men laat me met rust en ik meld me niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het wel gebeurd kun je ze erop wijzen dat ze maar beter hadden moeten lezen.
anti poffertjes zijn ze daar omdat ze te goed verkopenquote:
Bizar hè, ze gaan ze boycotten, want die dingen zijn te lekker, beter compliment kan je niet krijgen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
anti poffertjes zijn ze daar omdat ze te goed verkopen
Dus de multieculti samenleving mag alleen eigen voedsel eten en niet kennismaken met poffertjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bizar hè, ze gaan ze boycotten, want die dingen zijn te lekker, beter compliment kan je niet krijgen.
Het is een National Multicultural Festival, dan lijkt me dat er keus genoeg is, mensen mogen toch zelf bepalen wat ze het lekkerst vinden?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus de multieculti samenleving mag alleen eigen voedsel eten en niet kennismaken met poffertjes.
Zo blijft iedereen binnen zijn eigen bekende doosje
ik kan erg boos worden van dit soort opmerkingenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leef op goede voet met de instanties, men laat me met rust en ik meld me niet.
Je hebt ook van die foodfestifalls kun je ook van veel verschillende dingen proeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een National Multicultural Festival, dan lijkt me dat er keus genoeg is, mensen mogen toch zelf bepalen wat ze het lekkerst vinden?
Daar blijkbaar niet meer, jammer, maar ik zie het toch als een overwinning.
vertelquote:Op maandag 15 februari 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan erg boos worden van dit soort opmerkingen
Dat is je goed recht, maar zolang je geen achtergronden kent en niet weet over welke instanties ik praat is het voor mij niet meer dan gelul in de ruimte.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan erg boos worden van dit soort opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-02-2016 15:02:23 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar wil je verder niet op in gaan dat weet ikquote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar zolang je geen achtergronden kent en niet weet over welke instanties ik praat is het voor mij niet meer dan gelul in de ruimte.![]()
Dat klopt ook, maar ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
daar wil je verder niet op in gaan dat weet ik
net weer een beetje maar het smolt direct op de grondquote:
De geraniums stonden in de weg....quote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren toch wel de natte sneeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |