SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
godverdommequote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
weg naar de maan, daar komt jimmy aan, ben benieuwd wat hij weer gaat beleven
Daar hoort wel een lekker portje bij.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
wow lang niet meer gehoordquote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
wel cool accentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
Geordie Shore aan het kijken.
Neuken met alles wat los en vast zit. Prachtig.
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaaktquote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat altijd hard als er enigszins sensatie is.
quote:
fittie was het niet thoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaakt
Ik kan een onbaatzuchtige minnaar zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb liever dat het allemaal om mij draait
Daar hoef jij het geluid maar voor aan te zetten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaakt
Nee, hij is dan erg snel klaarquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 stimo die zegt je vond me anders niet zo irritant in bed
oh is die engelse shit natuurlijk, dacht aan jerseyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
die vicky heeft echt een kutbek
stel je voor dat dat wijf je pijpt. oooy mate you want more
Ja weer zo'n dooddoener iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 stimo die zegt je vond me anders niet zo irritant in bed
plsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan iemand de mensen die niet weten waar dit over gaat eventjes bijpraten?
Eennsshquote:Op zondag 14 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
ik word wakker ik ben zenoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Trollscience het volgende:
vage herinneringen van mijn troebele jeugd passeren de revue, balancerend op het randje van duidelijk bewustzijn en onderbewuste speculatie
je hebt er volgens mij nachtmerries van of niet Frankquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hoef jij het geluid maar voor aan te zetten.
ja waar is die shit van trouwensquote:
komt wel goed, bernie4presidentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
Gelukkig, Senaat gaat dwarsliggen en benoeming komt pas bij de volgende president.
hehehehequote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip en Jimmy hebben relatie problemen
Tinnitus.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt er volgens mij nachtmerries van of niet Frank
Zal ik met TARDIS. afspreken voor netflix and chill?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Huh?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pils graagquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
Dan moet ik nog wat lager zakkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Je staat op nummer 15. Zelfde als je leeftijd toch?
TARDIS. lijkt me een heel aardige jongen, dus waarom niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zal ik met TARDIS. afspreken voor netflix and chill?
saaaaaaaaaaaaanquote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe maar in dmquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Mag ik hier netflix codes uitdelen? Een uitzondering voor Valentijnsdag?
http://forum.fok.nl/topic/2280890quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja waar is die shit van trouwenssnap dat niet helemaal
is die demi-kerel de nieuwe huispsychoot btw
Ik zou nog steeds een keer een pilsje pakken met hemquote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TARDIS. lijkt me een heel aardige jongen, dus waarom niet?
doeiquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
nee ophoeren met je Netflixquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bffquote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
zarb?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bff
oh die shit wat ik typte lijkt er nog best veel opquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2280890
dit topic
ja, lijkt het wel op idd
ja daarom moest ik er ook aan denkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh die shit wat ik typte lijkt er nog best veel op
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'quote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bitches fijne valentijnsdag en zo wees lief voor elkaar beetje knuffelen beetje fitties maken daarna weer goedmaakdingen etc etc.
Lief.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'
Eens kijken of ze lachend ja zegt.
Gebloosd all over the placequote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een karatekick krijgt doordat je haar wakker maaktquote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'
Eens kijken of ze lachend ja zegt.
wat een topic trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom moest ik er ook aan denken
Doe weer lief en geef elkaar een kusjequote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat ik daar ook even over ingelicht word.
Loopt wel los denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bff
Hehquote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe weer lief en geef elkaar een kusje
Kattenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik wilde kat dus verplaatsen omdat ze op mn schoot sliep dat sletje werd vet boos op mij omdat ik haar wakker maakte
Doe het ook maar niet denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een karatekick krijgt doordat je haar wakker maakt
het gevolg van pep, niet slapen en niemand hebben om je lulkicks tegen kwijt te kunnen vermoed ikquote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een topic trouwenssjezus
Hontenquote:
Slim ideequote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe het ook maar niet denk ik.
ja vind jij het leuk als je ineens in je slaap opgetild wordt?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik wilde kat dus verplaatsen omdat ze op mn schoot sliep dat sletje werd vet boos op mij omdat ik haar wakker maakte
neequote:
Hij zit op z'n zolderkamertje in zijn eentje te trippen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gevolg van pep, niet slapen en niemand hebben om je lulkicks tegen kwijt te kunnen vermoed ik
Kom het langsbrengen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geef je adres via pm en ik stuur er 1 op
Ja, dat is beter voor de gezondheid, want ik vermoed zomaar dat roken beter voor de gezondheid is dan mijn idee.quote:
ja, graag naar bed toe optillen plsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja vind jij het leuk als je ineens in je slaap opgetild wordt?
als je tript kraam je echt nog wel logischere dingen uit dan datquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zit op z'n zolderkamertje in zijn eentje te trippen.
ja en jij te zuipen om vervolgens compleet mad allerlei rants te typen in deze scquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet jij niet al slapen op jouw leeftijd???quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, graag naar bed toe optillen pls
Wat is het verschil met jou dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het helaas niet maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
De afgelopen jaren kreeg ik een blauwe envelop op valentijnsdag.
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
je staat maar op en loopt zelf maar met die dikke reet van jequote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, graag naar bed toe optillen pls
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
Nee hoor. Vlakbij Amsterdam.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben je locko.. was Rotterdam toch?? Daar ben ik max 3x per jaar
En ober, gaan jullie netflixen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met jou dan?
Nee hoor, als ik dronken ben dan kom ik ergens vandaan. Als ik alleen ben drink ik niet veel.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en jij te zuipen om vervolgens compleet mad allerlei rants te typen in deze sc
Ohg kut.. dacht ff dat jij opso wasquote:
Ik doe geen drugs.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met jou dan?
quote:
Nein, slaap wel op bankquote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je staat maar op en loopt zelf maar met die dikke reet van je
Tja, het komt niet door mij dit keer.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer hoor Jimmy ik wil gewoon lobi zien
Ik heb een UI tegenwoordigquote:Op zondag 14 februari 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohg kut.. dacht ff dat jij opso was![]()
![]()
![]()
Weet ff niet waarom.. van jou weet ik dat je in Amsterdam woont
Nu krijg je alleen een email dat er een bericht klaarstaat op mijnoverheid.nlquote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
Nee, nooit gedaan. Hartstikke slecht voor je. Nooit aan beginnen hoorquote:
Ik speel nog ff hard to getquote:Op zondag 14 februari 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ober, gaan jullie netflixen?
Deed vorig jaar wel wiet enzo maar al bijna een jaar niet meer gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Hartstikke slecht voor je. Nooit aan beginnen hoor
ik woon niet in roffa en ik wil jou ook niet gr grquote:Op zondag 14 februari 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohg kut.. dacht ff dat jij opso was![]()
![]()
![]()
Weet ff niet waarom.. van jou weet ik dat je in Amsterdam woont
Opso zit meer in mijn leeftijds-categorie
Wat onpersoonlijk weerquote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nu krijg je alleen een email dat er een bericht klaarstaat op mijnoverheid.nl
Ik heb er vandaag 50 moeten kopen.. GVD 65 euro jaquote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een UI tegenwoordig![]()
Sws mensen die één fucking roos geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Je kan beter een jointje roken dan bier drinkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Hartstikke slecht voor je. Nooit aan beginnen hoor
ey bbyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is hier veel te weinig godverdomme
Wat een onzin.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan beter een jointje roken dan bier drinken
en dat geeft les aan onze kinderen ... de jeugd is de toekomstquote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deed vorig jaar wel wiet enzo maar al bijna een jaar niet meer gedaan.
Ben in mijn jonge jaren weleens - tot grote ergernis van degene die nuchter bleef en alles in de gaten moest houden - naar een supermarkt gelopen om mensen te overtuigen dat de lucht echt roze was.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deed vorig jaar wel wiet enzo maar al bijna een jaar niet meer gedaan.
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag 50 moeten kopen.. GVD 65 euro ja![]()
![]()
![]()
Ik wil valentijnseks. Duim voor me ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ewaaquote:
SIIIIIIIIIIIDEquote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan beter een jointje roken dan bier drinken
Jij was turk toch? Of koerd? Zou je kunnen uitleggen waarom periscope is overgenomen door Turken??quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik woon niet in roffa en ik wil jou ook niet gr gr
Alcohol is lekker though.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Jimmy van zwart en wit was en het staat op zwart en wit dat alcohol drugs is
ga je dadelijk ook weer met quotes van christensites komen om je gelijk te halen?quote:
Waarom duimen als ik een piemel heb?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil valentijnseks. Duim voor me ok.
Misschien dat opso daar trek in heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom duimen als ik een piemel heb?
Nee maar een joint is echt wel slechter dan een biertje.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je dadelijk ook weer met quotes van christensites komen om je gelijk te halen?
Ik ben mexicaanquote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij was turk toch? Of koerd? Zou je kunnen uitleggen waarom periscope is overgenomen door Turken??
Versta geen fuck meer wat die mensen zeggen
Nee joh.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gwn waar toch, wiet is veel gezonder dan bier
Semantics.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus dan is het geen drugs of wat?
Met wiet krijg je nog iets groens binnenquote:
niet geklikt maar goede titelquote:
ik voel haat als ik je zie postenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap niet dat er überhaupt wordt gehaat op valentijnsdag
een joint inclusief shag misschien wel iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar een joint is echt wel slechter dan een biertje.
alleen de sterkste mensen op aarde kunnen dat zijnquote:
je moet minder snuivenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
straight edgeneergestoken worden in de pit omdat je edge breekt
Probleem met wiet is dat de effecten nauwelijks bekend zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
een joint inclusief shag misschien wel idd
heul gezellig volk was die scene iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
straight edgeneergestoken worden in de pit omdat je edge breekt
Dat vergt inderdaad geweldig veel karakter.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen de sterkste mensen op aarde kunnen dat zijn
of de mensen zonder vrienden en geld
maar ik zit zeker weten in die eerste categorie
heb eigk ook wel weer zin in wiet. heb dat al zo lang niet gedaan. Zou nu weer stoned zijn met 5 trekjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Probleem met wiet is dat de effecten nauwelijks bekend zijn.
hahahaha watquote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, dmme wanneer je weer gaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had je mee moeten komen met mijn mocro boys
ie heb nu zo'n vies beeld van jouquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had je mee moeten komen met mijn mocro boys
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Naar cinemaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie gaat er nu richting rembrandplein???
ik hebnog nooit wiet gesmokedquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb eigk ook wel weer zin in wiet. heb dat al zo lang niet gedaan. Zou nu weer stoned zijn met 5 trekjes.
Crip zullen we?
Maar dat is slechts vervelend als je in dienst zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.
Alleen blijven de stofjes wel lang in je bloed hangen
ewaaquote:
niet in je bloed, in vetlagen ofzoietsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.
Alleen blijven de stofjes wel lang in je bloed hangen
Die ene hersencelquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb eigk ook wel weer zin in wiet. heb dat al zo lang niet gedaan. Zou nu weer stoned zijn met 5 trekjes.
Crip zullen we?
Of reisjes naar verre oorden wil makenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat is slechts vervelend als je in dienst zit.
zienu zo'n smoothboy voor mequote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een fag beeld of mocroguccipetswag beeld? Ben geen van beide namelijk
Deadprez komt ook overal mee wegquote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet in je bloed, in vetlagen ofzoiets
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Die ene hersencel
Die maakt dan toch niet meer uit
boksquote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier ook nog nooit alcohol of drugs gebruikt... wiet lijkt me wel tof, maar geen behoefte aan
Ik zou graag een keer cocaine willen proberen. Ik ben serieus. Gewoon om te weten hoe het is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier ook nog nooit alcohol of drugs gebruikt... wiet lijkt me wel tof, maar geen behoefte aan
;squote:Op zondag 14 februari 2016 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer cocaine willen proberen. Ik ben serieus. Gewoon om te weten hoe het is.
En maar zeggen dat de jeugd steeds kutter wordt. Jullie zijn allemaal zo braaf als de klere.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja ik ook wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer cocaine willen proberen. Ik ben serieus. Gewoon om te weten hoe het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |