SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
godverdommequote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
weg naar de maan, daar komt jimmy aan, ben benieuwd wat hij weer gaat beleven
Daar hoort wel een lekker portje bij.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
wow lang niet meer gehoordquote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
wel cool accentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
Geordie Shore aan het kijken.
Neuken met alles wat los en vast zit. Prachtig.
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaaktquote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat altijd hard als er enigszins sensatie is.
quote:
fittie was het niet thoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaakt
Ik kan een onbaatzuchtige minnaar zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb liever dat het allemaal om mij draait
Daar hoef jij het geluid maar voor aan te zetten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaakt
Nee, hij is dan erg snel klaarquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 stimo die zegt je vond me anders niet zo irritant in bed
oh is die engelse shit natuurlijk, dacht aan jerseyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
die vicky heeft echt een kutbek
stel je voor dat dat wijf je pijpt. oooy mate you want more
Ja weer zo'n dooddoener iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 stimo die zegt je vond me anders niet zo irritant in bed
plsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan iemand de mensen die niet weten waar dit over gaat eventjes bijpraten?
Eennsshquote:Op zondag 14 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
ik word wakker ik ben zenoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Trollscience het volgende:
vage herinneringen van mijn troebele jeugd passeren de revue, balancerend op het randje van duidelijk bewustzijn en onderbewuste speculatie
je hebt er volgens mij nachtmerries van of niet Frankquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hoef jij het geluid maar voor aan te zetten.
ja waar is die shit van trouwensquote:
komt wel goed, bernie4presidentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
Gelukkig, Senaat gaat dwarsliggen en benoeming komt pas bij de volgende president.
hehehehequote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip en Jimmy hebben relatie problemen
Tinnitus.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt er volgens mij nachtmerries van of niet Frank
Zal ik met TARDIS. afspreken voor netflix and chill?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Huh?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pils graagquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
Dan moet ik nog wat lager zakkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Je staat op nummer 15. Zelfde als je leeftijd toch?
TARDIS. lijkt me een heel aardige jongen, dus waarom niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zal ik met TARDIS. afspreken voor netflix and chill?
saaaaaaaaaaaaanquote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe maar in dmquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Mag ik hier netflix codes uitdelen? Een uitzondering voor Valentijnsdag?
http://forum.fok.nl/topic/2280890quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja waar is die shit van trouwenssnap dat niet helemaal
is die demi-kerel de nieuwe huispsychoot btw
Ik zou nog steeds een keer een pilsje pakken met hemquote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TARDIS. lijkt me een heel aardige jongen, dus waarom niet?
doeiquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
nee ophoeren met je Netflixquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bffquote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
zarb?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bff
oh die shit wat ik typte lijkt er nog best veel opquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2280890
dit topic
ja, lijkt het wel op idd
ja daarom moest ik er ook aan denkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh die shit wat ik typte lijkt er nog best veel op
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'quote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bitches fijne valentijnsdag en zo wees lief voor elkaar beetje knuffelen beetje fitties maken daarna weer goedmaakdingen etc etc.
Lief.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'
Eens kijken of ze lachend ja zegt.
Gebloosd all over the placequote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een karatekick krijgt doordat je haar wakker maaktquote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'
Eens kijken of ze lachend ja zegt.
wat een topic trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom moest ik er ook aan denken
Doe weer lief en geef elkaar een kusjequote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat ik daar ook even over ingelicht word.
Loopt wel los denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bff
Hehquote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe weer lief en geef elkaar een kusje
Kattenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik wilde kat dus verplaatsen omdat ze op mn schoot sliep dat sletje werd vet boos op mij omdat ik haar wakker maakte
Doe het ook maar niet denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een karatekick krijgt doordat je haar wakker maakt
het gevolg van pep, niet slapen en niemand hebben om je lulkicks tegen kwijt te kunnen vermoed ikquote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een topic trouwenssjezus
Hontenquote:
Slim ideequote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe het ook maar niet denk ik.
ja vind jij het leuk als je ineens in je slaap opgetild wordt?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik wilde kat dus verplaatsen omdat ze op mn schoot sliep dat sletje werd vet boos op mij omdat ik haar wakker maakte
neequote:
Hij zit op z'n zolderkamertje in zijn eentje te trippen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gevolg van pep, niet slapen en niemand hebben om je lulkicks tegen kwijt te kunnen vermoed ik
Kom het langsbrengen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geef je adres via pm en ik stuur er 1 op
Ja, dat is beter voor de gezondheid, want ik vermoed zomaar dat roken beter voor de gezondheid is dan mijn idee.quote:
ja, graag naar bed toe optillen plsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja vind jij het leuk als je ineens in je slaap opgetild wordt?
als je tript kraam je echt nog wel logischere dingen uit dan datquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zit op z'n zolderkamertje in zijn eentje te trippen.
ja en jij te zuipen om vervolgens compleet mad allerlei rants te typen in deze scquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet jij niet al slapen op jouw leeftijd???quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, graag naar bed toe optillen pls
Wat is het verschil met jou dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het helaas niet maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
De afgelopen jaren kreeg ik een blauwe envelop op valentijnsdag.
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
je staat maar op en loopt zelf maar met die dikke reet van jequote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, graag naar bed toe optillen pls
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
De afgelopen jaren kreeg ik een blauwe envelop op valentijnsdag.
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
Nee hoor. Vlakbij Amsterdam.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben je locko.. was Rotterdam toch?? Daar ben ik max 3x per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |