Kattenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik wilde kat dus verplaatsen omdat ze op mn schoot sliep dat sletje werd vet boos op mij omdat ik haar wakker maakte
Doe het ook maar niet denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een karatekick krijgt doordat je haar wakker maakt
het gevolg van pep, niet slapen en niemand hebben om je lulkicks tegen kwijt te kunnen vermoed ikquote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een topic trouwenssjezus
Hontenquote:
Slim ideequote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe het ook maar niet denk ik.
ja vind jij het leuk als je ineens in je slaap opgetild wordt?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik wilde kat dus verplaatsen omdat ze op mn schoot sliep dat sletje werd vet boos op mij omdat ik haar wakker maakte
neequote:
Hij zit op z'n zolderkamertje in zijn eentje te trippen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
het gevolg van pep, niet slapen en niemand hebben om je lulkicks tegen kwijt te kunnen vermoed ik
Kom het langsbrengen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geef je adres via pm en ik stuur er 1 op
Ja, dat is beter voor de gezondheid, want ik vermoed zomaar dat roken beter voor de gezondheid is dan mijn idee.quote:
ja, graag naar bed toe optillen plsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja vind jij het leuk als je ineens in je slaap opgetild wordt?
als je tript kraam je echt nog wel logischere dingen uit dan datquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zit op z'n zolderkamertje in zijn eentje te trippen.
ja en jij te zuipen om vervolgens compleet mad allerlei rants te typen in deze scquote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet jij niet al slapen op jouw leeftijd???quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, graag naar bed toe optillen pls
Wat is het verschil met jou dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het helaas niet maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
De afgelopen jaren kreeg ik een blauwe envelop op valentijnsdag.
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
je staat maar op en loopt zelf maar met die dikke reet van jequote:Op zondag 14 februari 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, graag naar bed toe optillen pls
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
De afgelopen jaren kreeg ik een blauwe envelop op valentijnsdag.
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
Nee hoor. Vlakbij Amsterdam.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben je locko.. was Rotterdam toch?? Daar ben ik max 3x per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |