Doe maar in dmquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Mag ik hier netflix codes uitdelen? Een uitzondering voor Valentijnsdag?
http://forum.fok.nl/topic/2280890quote:Op zondag 14 februari 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja waar is die shit van trouwenssnap dat niet helemaal
is die demi-kerel de nieuwe huispsychoot btw
Ik zou nog steeds een keer een pilsje pakken met hemquote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TARDIS. lijkt me een heel aardige jongen, dus waarom niet?
doeiquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
nee ophoeren met je Netflixquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bffquote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
zarb?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bff
oh die shit wat ik typte lijkt er nog best veel opquote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2280890
dit topic
ja, lijkt het wel op idd
ja daarom moest ik er ook aan denkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh die shit wat ik typte lijkt er nog best veel op
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'quote:Op zondag 14 februari 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bitches fijne valentijnsdag en zo wees lief voor elkaar beetje knuffelen beetje fitties maken daarna weer goedmaakdingen etc etc.
Lief.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'
Eens kijken of ze lachend ja zegt.
Gebloosd all over the placequote:Op zondag 14 februari 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een karatekick krijgt doordat je haar wakker maaktquote:Op zondag 14 februari 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Dadelijk moeder de vrouw die er half zes uit moet maar eens wakker maken. 'Hee! wil jij mijn valentijn zijn?'
Eens kijken of ze lachend ja zegt.
wat een topic trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom moest ik er ook aan denken
Doe weer lief en geef elkaar een kusjequote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat ik daar ook even over ingelicht word.
Loopt wel los denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ja de vorige keer dat ik met een FOK!ker afsprak kostte het me mijn bff
Hehquote:Op zondag 14 februari 2016 00:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe weer lief en geef elkaar een kusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |