SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
godverdommequote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
weg naar de maan, daar komt jimmy aan, ben benieuwd wat hij weer gaat beleven
Daar hoort wel een lekker portje bij.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
wow lang niet meer gehoordquote:Op zondag 14 februari 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
wel cool accentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
Geordie Shore aan het kijken.
Neuken met alles wat los en vast zit. Prachtig.
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaaktquote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat altijd hard als er enigszins sensatie is.
quote:
fittie was het niet thoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaakt
Ik kan een onbaatzuchtige minnaar zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb liever dat het allemaal om mij draait
Daar hoef jij het geluid maar voor aan te zetten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het eigenlijk niet zo boeiend. Heb mooiere fitties meegemaakt
Nee, hij is dan erg snel klaarquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 stimo die zegt je vond me anders niet zo irritant in bed
oh is die engelse shit natuurlijk, dacht aan jerseyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
die vicky heeft echt een kutbek
stel je voor dat dat wijf je pijpt. oooy mate you want more
Ja weer zo'n dooddoener iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 stimo die zegt je vond me anders niet zo irritant in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |