SIIIIIIIIIIIDEquote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan beter een jointje roken dan bier drinken
Jij was turk toch? Of koerd? Zou je kunnen uitleggen waarom periscope is overgenomen door Turken??quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik woon niet in roffa en ik wil jou ook niet gr gr
Alcohol is lekker though.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Jimmy van zwart en wit was en het staat op zwart en wit dat alcohol drugs is
ga je dadelijk ook weer met quotes van christensites komen om je gelijk te halen?quote:
Waarom duimen als ik een piemel heb?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil valentijnseks. Duim voor me ok.
Misschien dat opso daar trek in heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom duimen als ik een piemel heb?
Nee maar een joint is echt wel slechter dan een biertje.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je dadelijk ook weer met quotes van christensites komen om je gelijk te halen?
Ik ben mexicaanquote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij was turk toch? Of koerd? Zou je kunnen uitleggen waarom periscope is overgenomen door Turken??
Versta geen fuck meer wat die mensen zeggen
Nee joh.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gwn waar toch, wiet is veel gezonder dan bier
Semantics.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus dan is het geen drugs of wat?
Met wiet krijg je nog iets groens binnenquote:
niet geklikt maar goede titelquote:
ik voel haat als ik je zie postenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap niet dat er überhaupt wordt gehaat op valentijnsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |