En ober, gaan jullie netflixen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met jou dan?
Nee hoor, als ik dronken ben dan kom ik ergens vandaan. Als ik alleen ben drink ik niet veel.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en jij te zuipen om vervolgens compleet mad allerlei rants te typen in deze sc
Ohg kut.. dacht ff dat jij opso wasquote:
Ik doe geen drugs.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met jou dan?
quote:
Nein, slaap wel op bankquote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je staat maar op en loopt zelf maar met die dikke reet van je
Tja, het komt niet door mij dit keer.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer hoor Jimmy ik wil gewoon lobi zien
Ik heb een UI tegenwoordigquote:Op zondag 14 februari 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohg kut.. dacht ff dat jij opso was![]()
![]()
![]()
Weet ff niet waarom.. van jou weet ik dat je in Amsterdam woont
Nu krijg je alleen een email dat er een bericht klaarstaat op mijnoverheid.nlquote:Op zondag 14 februari 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
De afgelopen jaren kreeg ik een blauwe envelop op valentijnsdag.
Wat een gemoedelijke gedachte dat de belastingdienst mij in ieder geval niet vergeten is
Nee, nooit gedaan. Hartstikke slecht voor je. Nooit aan beginnen hoorquote:
Ik speel nog ff hard to getquote:Op zondag 14 februari 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ober, gaan jullie netflixen?
Deed vorig jaar wel wiet enzo maar al bijna een jaar niet meer gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Hartstikke slecht voor je. Nooit aan beginnen hoor
ik woon niet in roffa en ik wil jou ook niet gr grquote:Op zondag 14 februari 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohg kut.. dacht ff dat jij opso was![]()
![]()
![]()
Weet ff niet waarom.. van jou weet ik dat je in Amsterdam woont
Opso zit meer in mijn leeftijds-categorie
Wat onpersoonlijk weerquote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nu krijg je alleen een email dat er een bericht klaarstaat op mijnoverheid.nl
Ik heb er vandaag 50 moeten kopen.. GVD 65 euro jaquote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een UI tegenwoordig![]()
Sws mensen die één fucking roos geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Je kan beter een jointje roken dan bier drinkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Hartstikke slecht voor je. Nooit aan beginnen hoor
ey bbyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is hier veel te weinig godverdomme
Wat een onzin.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan beter een jointje roken dan bier drinken
en dat geeft les aan onze kinderen ... de jeugd is de toekomstquote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deed vorig jaar wel wiet enzo maar al bijna een jaar niet meer gedaan.
Ben in mijn jonge jaren weleens - tot grote ergernis van degene die nuchter bleef en alles in de gaten moest houden - naar een supermarkt gelopen om mensen te overtuigen dat de lucht echt roze was.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deed vorig jaar wel wiet enzo maar al bijna een jaar niet meer gedaan.
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag 50 moeten kopen.. GVD 65 euro ja![]()
![]()
![]()
Ik wil valentijnseks. Duim voor me ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ewaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |