een joint inclusief shag misschien wel iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar een joint is echt wel slechter dan een biertje.
alleen de sterkste mensen op aarde kunnen dat zijnquote:
je moet minder snuivenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
straight edgeneergestoken worden in de pit omdat je edge breekt
Probleem met wiet is dat de effecten nauwelijks bekend zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
een joint inclusief shag misschien wel idd
heul gezellig volk was die scene iddquote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef Trollscience het volgende:
straight edgeneergestoken worden in de pit omdat je edge breekt
Dat vergt inderdaad geweldig veel karakter.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen de sterkste mensen op aarde kunnen dat zijn
of de mensen zonder vrienden en geld
maar ik zit zeker weten in die eerste categorie
heb eigk ook wel weer zin in wiet. heb dat al zo lang niet gedaan. Zou nu weer stoned zijn met 5 trekjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Probleem met wiet is dat de effecten nauwelijks bekend zijn.
hahahaha watquote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, dmme wanneer je weer gaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had je mee moeten komen met mijn mocro boys
ie heb nu zo'n vies beeld van jouquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had je mee moeten komen met mijn mocro boys
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Naar cinemaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie gaat er nu richting rembrandplein???
ik hebnog nooit wiet gesmokedquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb eigk ook wel weer zin in wiet. heb dat al zo lang niet gedaan. Zou nu weer stoned zijn met 5 trekjes.
Crip zullen we?
Maar dat is slechts vervelend als je in dienst zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.
Alleen blijven de stofjes wel lang in je bloed hangen
ewaaquote:
niet in je bloed, in vetlagen ofzoietsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.
Alleen blijven de stofjes wel lang in je bloed hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |