Maar dat is slechts vervelend als je in dienst zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.
Alleen blijven de stofjes wel lang in je bloed hangen
ewaaquote:
niet in je bloed, in vetlagen ofzoietsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan blijkt het allemaal dus wel mee te vallen.
Alleen blijven de stofjes wel lang in je bloed hangen
Die ene hersencelquote:Op zondag 14 februari 2016 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb eigk ook wel weer zin in wiet. heb dat al zo lang niet gedaan. Zou nu weer stoned zijn met 5 trekjes.
Crip zullen we?
Of reisjes naar verre oorden wil makenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat is slechts vervelend als je in dienst zit.
zienu zo'n smoothboy voor mequote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een fag beeld of mocroguccipetswag beeld? Ben geen van beide namelijk
Deadprez komt ook overal mee wegquote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet in je bloed, in vetlagen ofzoiets
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Die ene hersencel
Die maakt dan toch niet meer uit
boksquote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier ook nog nooit alcohol of drugs gebruikt... wiet lijkt me wel tof, maar geen behoefte aan
Ik zou graag een keer cocaine willen proberen. Ik ben serieus. Gewoon om te weten hoe het is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier ook nog nooit alcohol of drugs gebruikt... wiet lijkt me wel tof, maar geen behoefte aan
;squote:Op zondag 14 februari 2016 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer cocaine willen proberen. Ik ben serieus. Gewoon om te weten hoe het is.
En maar zeggen dat de jeugd steeds kutter wordt. Jullie zijn allemaal zo braaf als de klere.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja ik ook wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer cocaine willen proberen. Ik ben serieus. Gewoon om te weten hoe het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |