SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 18:00:36 ]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb zelf 60-69 gestemd, da's wel een leeftijd waar ik me zoals hij doet voor zou schamen.
Waarom zeg je het dan niet en ontwijk je alle vragen daarover?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.
Mij wel, ik heb bijvoorbeeld liever geen chicks van boven de 35 of onder de 16 wegens verschillende redenen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.
Juridische kwesties daargelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb bijvoorbeeld liever geen chicks van boven de 35 of onder de 16 wegens verschillende redenen.
Mijn spaarrekening vs. jouwe kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef Che_ het volgende:
Haten omdat je 3000 HAK bonenpotten moet spiegelen voor affu
😂
Heb een gezond gewichtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet je overgewicht te posten hoor
Dat eeuwige ik heb meer gezeikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening vs. jouwe kijken?
Je hebt geen werk maar wel meer geld, nou, hoe zou dat toch komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat eeuwige ik heb meer gezeik
Beter vergelijk je niet, je gaat je leven haten
Waarom doe je dit nu steeds.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt geen werk maar wel meer geld, nou, hoe zou dat toch komen.
Zijn gewicht staat parallel aan zijn menstruatiecyclus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog anders. Dit is echt een emotionele achtbaan
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog anders. Dit is echt een emotionele achtbaan
JAA DAAR GAAN WE WEER LEKKER RELLEEHUHHHHquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
haha dikzak.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemen
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA KOM OP LEKKER VEGTEEE HAAL DE MODJUHSS
Ben gewoon stoer hoor. Vraag maar aan Matips blauwe plekken. En aan madeliefffs andersoortige blauwe plekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Rellleeeeeequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016.
Enige positieve inbreng die jij hier hebt is je HIV.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016.
Wat is een andersoortige blauwe plek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon stoer hoor. Vraag maar aan Matips blauwe plekken. En aan madeliefffs andersoortige blauwe plekken
Hehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Enige positieve inbreng die jij hier hebt is je HIV.
Ik ben helemaal geen ecto, heb bmi van 18quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wowowwowwwwwwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
Alsof dat iets slechts is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet in eigen onderhoud moet voorzien wel ja.
Heb m'n hele studententijd geleefd als god in Frankrijk met m'n zaterdag- en vakantiebaan en nu ik gewoon normaal verdien en huur mag afdragen iedere maand weer bang dat ik de auto niet kan tankenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet in eigen onderhoud moet voorzien wel ja.
Of neger zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.
Of een bloedbroederpact moeten hebben afgesloten met een AIDS patient.
Dat ding was wel vet, totdat de euro kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar ga je al.
Maar hoeveel zit er dan in je penniemaat als je toch graag wil vergelijken?
[ afbeelding ]
Of ze moeder was besmet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.
Of een bloedbroederpact moeten hebben afgesloten met een AIDS patient.
Ano*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ecto, heb bmi van 18
Kut man.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
Heb m'n hele studententijd geleefd als god in Frankrijk met m'n zaterdag- en vakantiebaan en nu ik gewoon normaal verdien en huur mag afdragen iedere maand weer bang dat ik de auto niet kan tanken.
Tja, sta nu wel onderaan de carriere ladder dus kan alleen maar omhoog. Verdiende wel slightly meer met trekker rijden dan met het werk dat ik nu doe thoughquote:
Toch wel een nuanceverschil wat ik graag wil benadrukkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet doet dus. Laten we het wel bij de feiten houden.
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is een andersoortige blauwe plek?
Dat is toch frusterend? Of heb je uitzicht op een snelle klim? Wat je precies eigenlijk? Verder met je eigen bedrijfje of in dienst bij iemand?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
Tja, sta nu wel onderaan de carriere ladder dus kan alleen maar omhoog. Verdiende wel slightly meer met trekker rijden dan met het werk dat ik nu doe though.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, we gaan maar eens richting de bewoonde wereld, wat eten.
Houd het netjes, El snorro en jij met die overgewaardeerde rose in je UI.
Neinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je valt op mannen met tattoo's op hun kop. Nu maakt zelfs WCH kans
Okequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek genoeg is de afkorting voor anorexia ana
Je kan wel sooo edgy doen maar er is echt helemaal niks mis met inwonen bij de moeder van MMYMEMEME, ik doe dat ook vaak voor een nacht en ze legt je echt wel in de wattenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet doet dus. Laten we het wel bij de feiten houden.
Ze willen zelfs geen ronde letters.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek genoeg is de afkorting voor anorexia ana
Wat geen enkel doel dient, want die rekening staat nu vol omdat je jezelf niet onderhoudt maar dat iemand anders dat voor je doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toch wel een nuanceverschil wat ik graag wil benadrukken.
Oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat geen enkel doel dient, want die rekening staat nu vol omdat je jezelf niet onderhoudt maar dat iemand anders dat voor je doet.![]()
Kijk, dat is allemaal prima. Niets mis mee. Pronken met je spaarrekening omdat je geen uitgaven hebt is wat anders, gezien het een soort valse rijkdom is.
In haar eigen watten?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
Je kan wel sooo edgy doen maar er is echt helemaal niks mis met inwonen bij de moeder van MMYMEMEME, ik doe dat ook vaak voor een nacht en ze legt je echt wel in de watten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze willen zelfs geen ronde letters.
Opjezelf wonen is sowieso uitegsloten als vakkenvuller... eeuwig bij je alleenstaande obese moeder wonenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat geen enkel doel dient, want die rekening staat nu vol omdat je jezelf niet onderhoudt maar dat iemand anders dat voor je doet.![]()
Kijk, dat is allemaal prima. Niets mis mee. Pronken met je spaarrekening omdat je geen uitgaven hebt is wat anders, gezien het een soort valse rijkdom is.
Vind het vooruitzicht om in de toekomst meer te kunnen gaan verdienen dan ik nu doe niet frustrerend eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch frusterend? Of heb je uitzicht op een snelle klim? Wat je precies eigenlijk? Verder met je eigen bedrijfje of in dienst bij iemand?
Snap ook niet dat je zelf niet inziet dat het enorm kneuzig overkomt. En dat er daarom zoveel gezeik is steeds.quote:
25 is ie toch... toen kocht ik mijn eerste huisquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je zelf niet inziet dat het enorm kneuzig overkomt. En dat er daarom zoveel gezeik is steeds.
Gewoon gezond BMI hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Opjezelf wonen is sowieso uitegsloten als vakkenvuller... eeuwig bij je alleenstaande obese moeder wonen
shit je bent echt on a roll vanmiddagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze willen zelfs geen ronde letters.
Je gaat te ver.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI hoor. In tegenstelling tot jouw kreupele moeder. Al in een verzorgingstehuis gedumpt? Zo gaat dat bij jullie toch
.
solo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
25 is ie toch... toen kocht ik mijn eerste huis
Ach ja, je kan ook meeliften op haar AOW-tje totdat het flatje van jou is?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI hoor. In tegenstelling tot jouw kreupele moeder. Al in een verzorgingstehuis gedumpt? Zo gaat dat bij jullie toch
.
Saillant detail, de huizenprijzen zijn in (hartje) Amsterdam toch wel een tíkkeltje hoger dan in jouw afgelegen dorpquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fuck ik ben gefaald.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Saillant detail, de huizenprijzen zijn in (hartje) Amsterdam toch wel een tíkkeltje hoger dan in jouw afgelegen dorp.
zou k nu nog niet redden. Tenminste, niet in deze stad.quote:
Valt me ook altijd mee hoe duur de huizen daaro zijn though.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]rotterdam centrum, kneusje
Hoor ik je moeder roepen?
Je moeten eten hup hup voort van je tienerkamertje af
Ik woon ook thuis nu trouwens dus geen gehaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?quote:
Bankmedewerksterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook meeliften op haar AOW-tje totdat het flatje van jou is?
Geen nazivlaggen op je zolderkamer hebben hangenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb je ook posters op je tienerkamertje? MMG
Is ook niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis nu trouwens dus geen gehaat.
Wel tijdelijk though.
daarom rijke chick scorenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
fuck ik ben gefaald.Ik ga voor het einde van de maand geen inkomen verzekeren wat me een hypotheek gaat geven.
tja... blijdorp valt wel tegen hoor.. de rest is ghettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt me ook altijd mee hoe duur de huizen daaro zijn though.
Moet je wel een hypotheek krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom gewoon hier wonen gezellig startershuisje kost 90k
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kunt beter, kom opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Leest Teun in z'n email dat het eten klaar is?
Och poepiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?Fuck off.
[..]
Bankmedewerkster.
Wie ben jij om mij dingen te commanderen, mmgkneusje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, wees dan consequent of houd gewoon je snater.
Metaalsector betaalt goed hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch niet tot haar 75ste neem ik aan?
Dat is ook een hielenlikkertje die en wit voetje wil halenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?Fuck off.
[..]
Bankmedewerkster.
Zeer zeker nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch niet tot haar 75ste neem ik aan?
Wie ben jij om te zeggen dat opmerkingen te ver gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dingen te commanderen, mmgkneusje.
Jij gelooft ook alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb m'n eigen. Jij zei zoiets juist laatst
.
Ja daarom nooit kopen, forever mislukte zzper.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel een hypotheek krijgen.
gebrek aan opleiding is geen raciale ongelijkheid hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we de raciale ongelijkheid in dit land niet zo benadrukken pls
Er zijn nu eenmaal een aantal grote verschillen in dit land, en dat betekend onder andere dat mensen zoals ik niet zomaar door mevrouw van de weg gehaald kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
Ben eigenlijk nooit bepaalt bang geworden op een forum.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey sup poesjes, waarom durven jullie je bek open te trekken als de mods weg zijn dan.
En die man bleek achteraf helemaal niet van adel te zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal een aantal grote verschillen in dit land, en dat betekend onder andere dat mensen zoals ik niet zomaar door mevrouw van de weg gehaald kunnen worden.
Dan is die 90 k toch ook niet relevant?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom nooit kopen, forever mislukte zzper.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey sup poesjes, waarom durven jullie je bek open te trekken als de mods weg zijn dan.
haha betekendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal een aantal grote verschillen in dit land, en dat betekend onder andere dat mensen zoals ik niet zomaar door mevrouw van de weg gehaald kunnen worden.
Wel een uberbaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En die man bleek achteraf helemaal niet van adel te zijn.
Best sneu als je dat wel zou worden. Vind dat meer wat voor de r&p weirdo'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nooit bepaalt bang geworden op een forum.
best niet teveel fokkrn danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
Heb niks gezegd over 90 k.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is die 90 k toch ook niet relevant?
Ik ben wel eens heel bang geworden van WCH.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Best sneu als je dat wel zou worden. Vind dat meer wat voor de r&p weirdo's
haha bepaaltquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nooit bepaalt bang geworden op een forum.
Dat je een dikke kont hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg vandaag een jongen mee naar de film, maar hij had de film al gezien en toen zei ik 'oh ok'. Nu reageert hij niet meer. Wat is dit in jongens code taal? :S
"Ik hoef je niet".quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg vandaag een jongen mee naar de film, maar hij had de film al gezien en toen zei ik 'oh ok'. Nu reageert hij niet meer. Wat is dit in jongens code taal? :S
je bent te lelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
Haha dat betekend dat hij geen interesse heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
terechtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben wel eens heel bang geworden van WCH.
En KLB autiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Best sneu als je dat wel zou worden. Vind dat meer wat voor de r&p weirdo's
Hij vindt je gewoon niet leuk, denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
dat ligt aan de filmquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
groot hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja die piemelpic was schrikbarend.
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afprekenquote:
ik heb hem ge-TR'dquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje, was dat te zien op die pic... kut
Nee, normaal zegt een jongen wel ja als hij je aardig vind.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afpreken
kan ook zijn dat hij nu zit te balen van zijn intens onhandige antwoord hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, normaal zegt een jongen wel ja als hij je aardig vind.
Precies, op wat autisten in de KLB SC na zou elke gezonde jongeman initiatief tonen in een chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dan tennisballen opzekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afpreken
Kan niet, heb geen A0 printerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet waar, je hebt hem geprint
Dan is hij wel auti.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij nu zit te balen van zijn intens onhandige antwoord he
Niet iedereen is zo sociaal gehandicapt als jij was. Hoe heb je je vrouw/vriendin eigenlijk geregeld?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mja, zelfs dima zou dat niet doen, lijkt mequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zij neemt toch al initiatief, ze vraagt hem mee uit. Weinig jongens die dan nee zeggen als ze een chick mogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, op wat autisten in de KLB SC na zou elke gezonde jongeman initiatief tonen in een chick.
Als ze een beetje lekker is, dan.
ja... die bestaan he... ik heb zo'n collega... eeuwig vrijgezel, die zou zo'n antwoord kunnen geven en later denken... ow fuck... ze vond me leukquote:
Chloroform, bestelbusje en veel geduld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo sociaal gehandicapt als jij was. Hoe heb je je vrouw/vriendin eigenlijk geregeld?
Ja precies, en anders had hij wel een move gemaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij neemt toch al initiatief, ze vraagt hem mee uit. Weinig jongens die dan nee zeggen als ze een chick mogen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chloroform, bestelbusje en veel geduld. ducttape en tierips
Ja hij mag mij wel. We hebben al wel vaker afgesproken en vaak op zijn initiatief. Maar als ik dan wat aanbiedt dan wilt hij niet of kan die niet. Ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dan ziet hij je waarschijnlijk als een vriendin en heeft hij nu wat anders, wss een date met een andere chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij mag mij wel. We hebben al wel vaker afgesproken en vaak op zijn initiatief. Maar als ik dan wat aanbiedt dan wilt hij niet of kan die niet. Ik snap dat niet.
Haha, xcachet is een side chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dan ziet hij je waarschijnlijk als een vriendin en heeft hij nu wat anders, wss een date met een andere chick.
He's just not that into youquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik flink gefriendzoned benquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dan ziet hij je waarschijnlijk als een vriendin en heeft hij nu wat anders, wss een date met een andere chick.
haha hipsterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zodadelijk even de platenspeler aanslingeren
Excuus, waren mij onbekend. We werken niet allemaal in de bouw hè.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
https://www.tie-rips.nl/
deze, vakkenvullertje
Ik word dat ook regelmatig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik flink gefriendzoned ben![]()
Chicks neuken is wel lastiger als je thuis woont.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ahaha boelertjes gewoon bij je ouders wonen chicks neuken om de maand soapoli jatoch.
ik weet toch ook wat een pot bruine bonen is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Excuus, waren mij onbekend. We werken niet allemaal in de bouw hè.
Klinkt als een prettig levenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ahaha boelertjes gewoon bij je ouders wonen chicks neuken om de maand soapoli jatoch.
Boeit me niet zo erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe handle je dat. Ik kan 't niet
Amateur. Je neukt ze bij hun en dan peer je hem 's ochtends.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks neuken is wel lastiger als je thuis woont.
Want?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeit me niet zo erg eigenlijk.
Merk je wel welke sector er meer toe doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik weet toch ook wat een pot bruine bonen is.
En dat brengt ons bij motto van deze SCquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeit me niet zo erg eigenlijk.
Grotere drempel, als je op jezelf woont kun je chicks uitnodigen voor netflix and chill.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amateur. Je neukt ze bij hun en dan peer je hem 's ochtends.
ja klopt, zonder mij zat je in het donker en zou niemand je zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Merk je wel welke sector er meer toe doet.
Dit, of home alone zijn voor een weekend/week/maand.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amateur. Je neukt ze bij hun en dan peer je hem 's ochtends.
Als je goed genoeg bent Netflix en chill je bij hun thuis, proleet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grotere drempel, als je op jezelf woont kun je chicks uitnodigen voor netflix and chill.
armoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, of home alone zijn voor een weekend/week/maand.
Zonder mij moest je jagen en verzamelen en had je nog minder tijd voor Teun.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt, zonder mij zat je in het donker en zou niemand je zien
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje dames ik kijk gewoon af en toe HIMYM, wat weet ik nou van seks.
Ik ga burgers maken en foto's met Der_Mann uitwisselen terwijl ik Supergirl kijk. Gr gr
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder mij moest je jagen en verzamelen en had je nog minder tijd voor Teun.
Mag ik een keer een meisje mee naar jouw huis nemen? Moet je wel weg zijn met het gezinnetje. Geen zin in pottenkijkers.quote:
Dan moet je investen en daar hou ik niet van want ik ben slecht in appen met chicks.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent Netflix en chill je bij hun thuis, proleet.
neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik een keer een meisje mee naar jouw huis nemen? Moet je wel weg zijn met het gezinnetje. Geen zin in pottenkijkers.
ah oke dat kanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik care gewoon niet zo.
Of Aldi/Lidl-praktijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjes
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.
Vind ik wel de gezelligste vorm van geweld trouwens. Lekker huislijk.
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je investen en daar hou ik niet van want ik ben slecht in appen met chicks.
ik ga helemaal loco tegen die vulnegers als het niet goed staat, kunnen ze dan helemaal nietsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.
Vind ik wel de gezelligste vorm van geweld trouwens. Lekker huislijk.
Oké, meneer Vleespet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga helemaal loco tegen die vulnegers als het niet goed staat, kunnen ze dan helemaal niets
Kan jij wat tips geven?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vragen, gewoon kwartiertje wachten tot je klaar bent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ondertussen braaf vragen of je er misschien even bij mag, maar wel grote bek op FOK!.
Hoe dan? Ik moet closen op dezelfde avond als ik een chick ontmoet, anders kan ik het wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
Oke, daar gaat 'ie dan:nooit meer neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ondertussen braaf vragen of je er misschien even bij mag, maar wel grote bek op FOK!.
hij voelt zich van groot belang in het dagelijkse bestaan als laagopgeleide thuiswonende vakkenvullerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.
Beleefde mensen die gewoon normaal iets kunnen vragen in de supermarkt, maar waar hij moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.
die is goed jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb van die Hellmanns mayonaise gekocht van de reclame. En man, wat een lekkere zooi.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist, sorry.
echt waar? lijkt me zo amerikaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb van die Hellmanns mayonaise gekocht van de reclame. En man, wat een lekkere zooi.
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij voelt zich van groot belang in het dagelijkse bestaan als laagopgeleide thuiswonende vakkenvuller
In welk opzicht is die anders? Brander mayonnaise, G-town homeboys wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon latenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.
Maar voor hem duizend anderen. Dus of hij nou zo van belang is...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets mis met de Lidlquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook maar ik geniet er echt van. Ga nu burgers maken en ze vol met die troep gooien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt waar? lijkt me zo amerikaans.
Samen met je haar zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon laten
Mayonaise in combinatie met sambal is echt lekker bij burgers enzo. Gewoon een tip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook maar ik geniet er echt van. Ga nu burgers maken en ze vol met die troep gooien.
Madeliefffs dijenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker tegen je dijen kletsen.
Ken ik niet eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een slecht voorbeeld. Lidl is best prima.
Nettorama?
De zeeman, waar alles gewoon in één vak gepleurd wordt waardoor je je lievelingskleur onderbroeken niet meer kan vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een slecht voorbeeld. Lidl is best prima.
Nettorama?
Andere tijden he.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon laten
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De zeeman, waar alles gewoon in één vak gepleurd wordt waardoor je je lievelingskleur onderbroeken niet meer kan vinden.
Vind de yolo nu ook nog gewoon veel te chill om iets anders (serieuzers) te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere tijden he.
De Puinhopen van Paars zoals JimmyDean zou zeggen.
Daar koop ik gvd toch geen normale boodschappen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De zeeman, waar alles gewoon in één vak gepleurd wordt waardoor je je lievelingskleur onderbroeken niet meer kan vinden.
Het was een voorbeeld waar vakkenvullers nuttiger kunnen zijn dan in de supermarkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar koop ik gvd toch geen normale boodschappen.
Ik zal smachtend wachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zal je zo weer even een picca sturen als ik in de lift sta.
Goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld waar vakkenvullers nuttiger kunnen zijn dan in de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |