Kan jij wat tips geven?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vragen, gewoon kwartiertje wachten tot je klaar bent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ondertussen braaf vragen of je er misschien even bij mag, maar wel grote bek op FOK!.
Hoe dan? Ik moet closen op dezelfde avond als ik een chick ontmoet, anders kan ik het wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
Oke, daar gaat 'ie dan:nooit meer neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ondertussen braaf vragen of je er misschien even bij mag, maar wel grote bek op FOK!.
hij voelt zich van groot belang in het dagelijkse bestaan als laagopgeleide thuiswonende vakkenvullerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.
Beleefde mensen die gewoon normaal iets kunnen vragen in de supermarkt, maar waar hij moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.
die is goed jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb van die Hellmanns mayonaise gekocht van de reclame. En man, wat een lekkere zooi.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist, sorry.
echt waar? lijkt me zo amerikaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb van die Hellmanns mayonaise gekocht van de reclame. En man, wat een lekkere zooi.
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij voelt zich van groot belang in het dagelijkse bestaan als laagopgeleide thuiswonende vakkenvuller
In welk opzicht is die anders? Brander mayonnaise, G-town homeboys wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon latenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.
Maar voor hem duizend anderen. Dus of hij nou zo van belang is...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets mis met de Lidlquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |