armoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, of home alone zijn voor een weekend/week/maand.
Zonder mij moest je jagen en verzamelen en had je nog minder tijd voor Teun.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt, zonder mij zat je in het donker en zou niemand je zien
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje dames ik kijk gewoon af en toe HIMYM, wat weet ik nou van seks.
Ik ga burgers maken en foto's met Der_Mann uitwisselen terwijl ik Supergirl kijk. Gr gr
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder mij moest je jagen en verzamelen en had je nog minder tijd voor Teun.
Mag ik een keer een meisje mee naar jouw huis nemen? Moet je wel weg zijn met het gezinnetje. Geen zin in pottenkijkers.quote:
Dan moet je investen en daar hou ik niet van want ik ben slecht in appen met chicks.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent Netflix en chill je bij hun thuis, proleet.
neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik een keer een meisje mee naar jouw huis nemen? Moet je wel weg zijn met het gezinnetje. Geen zin in pottenkijkers.
ah oke dat kanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik care gewoon niet zo.
Of Aldi/Lidl-praktijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjes
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.
Vind ik wel de gezelligste vorm van geweld trouwens. Lekker huislijk.
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je investen en daar hou ik niet van want ik ben slecht in appen met chicks.
ik ga helemaal loco tegen die vulnegers als het niet goed staat, kunnen ze dan helemaal nietsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.
Vind ik wel de gezelligste vorm van geweld trouwens. Lekker huislijk.
Oké, meneer Vleespet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga helemaal loco tegen die vulnegers als het niet goed staat, kunnen ze dan helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |