Haha, xcachet is een side chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dan ziet hij je waarschijnlijk als een vriendin en heeft hij nu wat anders, wss een date met een andere chick.
He's just not that into youquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afpreken
Ik denk ook dat ik flink gefriendzoned benquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dan ziet hij je waarschijnlijk als een vriendin en heeft hij nu wat anders, wss een date met een andere chick.
haha hipsterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga zodadelijk even de platenspeler aanslingeren
Excuus, waren mij onbekend. We werken niet allemaal in de bouw hè.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
https://www.tie-rips.nl/
deze, vakkenvullertje
Ik word dat ook regelmatig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik flink gefriendzoned ben![]()
Chicks neuken is wel lastiger als je thuis woont.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ahaha boelertjes gewoon bij je ouders wonen chicks neuken om de maand soapoli jatoch.
ik weet toch ook wat een pot bruine bonen is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Excuus, waren mij onbekend. We werken niet allemaal in de bouw hè.
Klinkt als een prettig levenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ahaha boelertjes gewoon bij je ouders wonen chicks neuken om de maand soapoli jatoch.
Boeit me niet zo erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe handle je dat. Ik kan 't niet
Amateur. Je neukt ze bij hun en dan peer je hem 's ochtends.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks neuken is wel lastiger als je thuis woont.
Want?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeit me niet zo erg eigenlijk.
Merk je wel welke sector er meer toe doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik weet toch ook wat een pot bruine bonen is.
En dat brengt ons bij motto van deze SCquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeit me niet zo erg eigenlijk.
Grotere drempel, als je op jezelf woont kun je chicks uitnodigen voor netflix and chill.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amateur. Je neukt ze bij hun en dan peer je hem 's ochtends.
ja klopt, zonder mij zat je in het donker en zou niemand je zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Merk je wel welke sector er meer toe doet.
Dit, of home alone zijn voor een weekend/week/maand.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amateur. Je neukt ze bij hun en dan peer je hem 's ochtends.
Als je goed genoeg bent Netflix en chill je bij hun thuis, proleet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grotere drempel, als je op jezelf woont kun je chicks uitnodigen voor netflix and chill.
armoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, of home alone zijn voor een weekend/week/maand.
Zonder mij moest je jagen en verzamelen en had je nog minder tijd voor Teun.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt, zonder mij zat je in het donker en zou niemand je zien
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje dames ik kijk gewoon af en toe HIMYM, wat weet ik nou van seks.
Ik ga burgers maken en foto's met Der_Mann uitwisselen terwijl ik Supergirl kijk. Gr gr
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder mij moest je jagen en verzamelen en had je nog minder tijd voor Teun.
Mag ik een keer een meisje mee naar jouw huis nemen? Moet je wel weg zijn met het gezinnetje. Geen zin in pottenkijkers.quote:
Dan moet je investen en daar hou ik niet van want ik ben slecht in appen met chicks.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent Netflix en chill je bij hun thuis, proleet.
neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik een keer een meisje mee naar jouw huis nemen? Moet je wel weg zijn met het gezinnetje. Geen zin in pottenkijkers.
ah oke dat kanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik care gewoon niet zo.
Of Aldi/Lidl-praktijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjes
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk ja, een niet gespiegeld rek potjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.
Vind ik wel de gezelligste vorm van geweld trouwens. Lekker huislijk.
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je investen en daar hou ik niet van want ik ben slecht in appen met chicks.
ik ga helemaal loco tegen die vulnegers als het niet goed staat, kunnen ze dan helemaal nietsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu sarcastisch maar straks staat er een potje scheef en zet je de eerste stap richting huislijk geweld.
Vind ik wel de gezelligste vorm van geweld trouwens. Lekker huislijk.
Oké, meneer Vleespet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga helemaal loco tegen die vulnegers als het niet goed staat, kunnen ze dan helemaal niets
Kan jij wat tips geven?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vragen, gewoon kwartiertje wachten tot je klaar bent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ondertussen braaf vragen of je er misschien even bij mag, maar wel grote bek op FOK!.
Hoe dan? Ik moet closen op dezelfde avond als ik een chick ontmoet, anders kan ik het wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelf vindt dat je slecht bent kun je er toch iets aan doen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
Oke, daar gaat 'ie dan:nooit meer neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ondertussen braaf vragen of je er misschien even bij mag, maar wel grote bek op FOK!.
hij voelt zich van groot belang in het dagelijkse bestaan als laagopgeleide thuiswonende vakkenvullerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.
Beleefde mensen die gewoon normaal iets kunnen vragen in de supermarkt, maar waar hij moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Ik wil verder rellen.
die is goed jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb van die Hellmanns mayonaise gekocht van de reclame. En man, wat een lekkere zooi.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist, sorry.
echt waar? lijkt me zo amerikaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb van die Hellmanns mayonaise gekocht van de reclame. En man, wat een lekkere zooi.
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij voelt zich van groot belang in het dagelijkse bestaan als laagopgeleide thuiswonende vakkenvuller
In welk opzicht is die anders? Brander mayonnaise, G-town homeboys wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon latenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga wel grager naar een goed gesorteerde en opgeruimde winkel dan bijvoorbeeld grabbelen bij de Lidl. Dus in die zin draagt hij wel bij ja.
Maar voor hem duizend anderen. Dus of hij nou zo van belang is...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets mis met de Lidlquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook maar ik geniet er echt van. Ga nu burgers maken en ze vol met die troep gooien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt waar? lijkt me zo amerikaans.
Samen met je haar zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon laten
Mayonaise in combinatie met sambal is echt lekker bij burgers enzo. Gewoon een tip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook maar ik geniet er echt van. Ga nu burgers maken en ze vol met die troep gooien.
Madeliefffs dijenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker tegen je dijen kletsen.
Ken ik niet eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een slecht voorbeeld. Lidl is best prima.
Nettorama?
De zeeman, waar alles gewoon in één vak gepleurd wordt waardoor je je lievelingskleur onderbroeken niet meer kan vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een slecht voorbeeld. Lidl is best prima.
Nettorama?
Andere tijden he.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh zeker, mag ze ook graag bezig zien met de potjes, doet me veel goed, wetende dat ik dat leven op mijn 16e achter me kon laten
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De zeeman, waar alles gewoon in één vak gepleurd wordt waardoor je je lievelingskleur onderbroeken niet meer kan vinden.
Vind de yolo nu ook nog gewoon veel te chill om iets anders (serieuzers) te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere tijden he.
De Puinhopen van Paars zoals JimmyDean zou zeggen.
Daar koop ik gvd toch geen normale boodschappen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
De zeeman, waar alles gewoon in één vak gepleurd wordt waardoor je je lievelingskleur onderbroeken niet meer kan vinden.
Het was een voorbeeld waar vakkenvullers nuttiger kunnen zijn dan in de supermarkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar koop ik gvd toch geen normale boodschappen.
Ik zal smachtend wachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zal je zo weer even een picca sturen als ik in de lift sta.
Goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld waar vakkenvullers nuttiger kunnen zijn dan in de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |