Enige positieve inbreng die jij hier hebt is je HIV.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016.
Wat is een andersoortige blauwe plek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon stoer hoor. Vraag maar aan Matips blauwe plekken. En aan madeliefffs andersoortige blauwe plekken
Hehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Enige positieve inbreng die jij hier hebt is je HIV.
Ik ben helemaal geen ecto, heb bmi van 18quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemen
wowowwowwwwwwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
Alsof dat iets slechts is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet in eigen onderhoud moet voorzien wel ja.
Heb m'n hele studententijd geleefd als god in Frankrijk met m'n zaterdag- en vakantiebaan en nu ik gewoon normaal verdien en huur mag afdragen iedere maand weer bang dat ik de auto niet kan tankenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet in eigen onderhoud moet voorzien wel ja.
Of neger zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.
Of een bloedbroederpact moeten hebben afgesloten met een AIDS patient.
Dat ding was wel vet, totdat de euro kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar ga je al.
Maar hoeveel zit er dan in je penniemaat als je toch graag wil vergelijken?
[ afbeelding ]
Of ze moeder was besmet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.
Of een bloedbroederpact moeten hebben afgesloten met een AIDS patient.
Ano*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ecto, heb bmi van 18
Kut man.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
Heb m'n hele studententijd geleefd als god in Frankrijk met m'n zaterdag- en vakantiebaan en nu ik gewoon normaal verdien en huur mag afdragen iedere maand weer bang dat ik de auto niet kan tanken.
Tja, sta nu wel onderaan de carriere ladder dus kan alleen maar omhoog. Verdiende wel slightly meer met trekker rijden dan met het werk dat ik nu doe thoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |