SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 18:00:36 ]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb zelf 60-69 gestemd, da's wel een leeftijd waar ik me zoals hij doet voor zou schamen.
Waarom zeg je het dan niet en ontwijk je alle vragen daarover?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.
Mij wel, ik heb bijvoorbeeld liever geen chicks van boven de 35 of onder de 16 wegens verschillende redenen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.
Juridische kwesties daargelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb bijvoorbeeld liever geen chicks van boven de 35 of onder de 16 wegens verschillende redenen.
Mijn spaarrekening vs. jouwe kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef Che_ het volgende:
Haten omdat je 3000 HAK bonenpotten moet spiegelen voor affu
😂
Heb een gezond gewichtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet je overgewicht te posten hoor
Dat eeuwige ik heb meer gezeikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening vs. jouwe kijken?
Je hebt geen werk maar wel meer geld, nou, hoe zou dat toch komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat eeuwige ik heb meer gezeik
Beter vergelijk je niet, je gaat je leven haten
Waarom doe je dit nu steeds.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt geen werk maar wel meer geld, nou, hoe zou dat toch komen.
Zijn gewicht staat parallel aan zijn menstruatiecyclus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog anders. Dit is echt een emotionele achtbaan
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog anders. Dit is echt een emotionele achtbaan
JAA DAAR GAAN WE WEER LEKKER RELLEEHUHHHHquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
haha dikzak.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemen
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA KOM OP LEKKER VEGTEEE HAAL DE MODJUHSS
Ben gewoon stoer hoor. Vraag maar aan Matips blauwe plekken. En aan madeliefffs andersoortige blauwe plekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Rellleeeeeequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016.
Enige positieve inbreng die jij hier hebt is je HIV.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016.
Wat is een andersoortige blauwe plek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon stoer hoor. Vraag maar aan Matips blauwe plekken. En aan madeliefffs andersoortige blauwe plekken
Hehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Enige positieve inbreng die jij hier hebt is je HIV.
Ik ben helemaal geen ecto, heb bmi van 18quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wowowwowwwwwwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
Alsof dat iets slechts is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet in eigen onderhoud moet voorzien wel ja.
Heb m'n hele studententijd geleefd als god in Frankrijk met m'n zaterdag- en vakantiebaan en nu ik gewoon normaal verdien en huur mag afdragen iedere maand weer bang dat ik de auto niet kan tankenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet in eigen onderhoud moet voorzien wel ja.
Of neger zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.
Of een bloedbroederpact moeten hebben afgesloten met een AIDS patient.
Dat ding was wel vet, totdat de euro kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar ga je al.
Maar hoeveel zit er dan in je penniemaat als je toch graag wil vergelijken?
[ afbeelding ]
Of ze moeder was besmet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch echt eerst seks voor hebben gehad.
Of een bloedbroederpact moeten hebben afgesloten met een AIDS patient.
Ano*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ecto, heb bmi van 18
Kut man.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
Heb m'n hele studententijd geleefd als god in Frankrijk met m'n zaterdag- en vakantiebaan en nu ik gewoon normaal verdien en huur mag afdragen iedere maand weer bang dat ik de auto niet kan tanken.
Tja, sta nu wel onderaan de carriere ladder dus kan alleen maar omhoog. Verdiende wel slightly meer met trekker rijden dan met het werk dat ik nu doe thoughquote:
Toch wel een nuanceverschil wat ik graag wil benadrukkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet doet dus. Laten we het wel bij de feiten houden.
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is een andersoortige blauwe plek?
Dat is toch frusterend? Of heb je uitzicht op een snelle klim? Wat je precies eigenlijk? Verder met je eigen bedrijfje of in dienst bij iemand?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef zeer het volgende:
Tja, sta nu wel onderaan de carriere ladder dus kan alleen maar omhoog. Verdiende wel slightly meer met trekker rijden dan met het werk dat ik nu doe though.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, we gaan maar eens richting de bewoonde wereld, wat eten.
Houd het netjes, El snorro en jij met die overgewaardeerde rose in je UI.
Neinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je valt op mannen met tattoo's op hun kop. Nu maakt zelfs WCH kans
Okequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek genoeg is de afkorting voor anorexia ana
Je kan wel sooo edgy doen maar er is echt helemaal niks mis met inwonen bij de moeder van MMYMEMEME, ik doe dat ook vaak voor een nacht en ze legt je echt wel in de wattenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet doet dus. Laten we het wel bij de feiten houden.
Ze willen zelfs geen ronde letters.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek genoeg is de afkorting voor anorexia ana
Wat geen enkel doel dient, want die rekening staat nu vol omdat je jezelf niet onderhoudt maar dat iemand anders dat voor je doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toch wel een nuanceverschil wat ik graag wil benadrukken.
Oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat geen enkel doel dient, want die rekening staat nu vol omdat je jezelf niet onderhoudt maar dat iemand anders dat voor je doet.![]()
Kijk, dat is allemaal prima. Niets mis mee. Pronken met je spaarrekening omdat je geen uitgaven hebt is wat anders, gezien het een soort valse rijkdom is.
In haar eigen watten?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
Je kan wel sooo edgy doen maar er is echt helemaal niks mis met inwonen bij de moeder van MMYMEMEME, ik doe dat ook vaak voor een nacht en ze legt je echt wel in de watten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze willen zelfs geen ronde letters.
Opjezelf wonen is sowieso uitegsloten als vakkenvuller... eeuwig bij je alleenstaande obese moeder wonenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat geen enkel doel dient, want die rekening staat nu vol omdat je jezelf niet onderhoudt maar dat iemand anders dat voor je doet.![]()
Kijk, dat is allemaal prima. Niets mis mee. Pronken met je spaarrekening omdat je geen uitgaven hebt is wat anders, gezien het een soort valse rijkdom is.
Vind het vooruitzicht om in de toekomst meer te kunnen gaan verdienen dan ik nu doe niet frustrerend eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch frusterend? Of heb je uitzicht op een snelle klim? Wat je precies eigenlijk? Verder met je eigen bedrijfje of in dienst bij iemand?
Snap ook niet dat je zelf niet inziet dat het enorm kneuzig overkomt. En dat er daarom zoveel gezeik is steeds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |