Dat eeuwige ik heb meer gezeikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening vs. jouwe kijken?
Je hebt geen werk maar wel meer geld, nou, hoe zou dat toch komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat eeuwige ik heb meer gezeik
Beter vergelijk je niet, je gaat je leven haten
Waarom doe je dit nu steeds.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt geen werk maar wel meer geld, nou, hoe zou dat toch komen.
Zijn gewicht staat parallel aan zijn menstruatiecyclus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog anders. Dit is echt een emotionele achtbaan
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog anders. Dit is echt een emotionele achtbaan
JAA DAAR GAAN WE WEER LEKKER RELLEEHUHHHHquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
haha dikzak.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemen
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA KOM OP LEKKER VEGTEEE HAAL DE MODJUHSS
Ben gewoon stoer hoor. Vraag maar aan Matips blauwe plekken. En aan madeliefffs andersoortige blauwe plekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is gwn grappig dat ectobois stoer komen doen en mij dik noemen
Rellleeeeeequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit gedrag niet echt bijdragen aan de positieve inslag die FOK! voor ogen had in 2016.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |