SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 18:00:36 ]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb zelf 60-69 gestemd, da's wel een leeftijd waar ik me zoals hij doet voor zou schamen.
Waarom zeg je het dan niet en ontwijk je alle vragen daarover?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.
Mij wel, ik heb bijvoorbeeld liever geen chicks van boven de 35 of onder de 16 wegens verschillende redenen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor jongen. Dat maak jij er van. Het zou mij persoonlijk namelijk niet kunnen verrotstralen hoe oud iemand is.
Juridische kwesties daargelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb bijvoorbeeld liever geen chicks van boven de 35 of onder de 16 wegens verschillende redenen.
Mijn spaarrekening vs. jouwe kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef Che_ het volgende:
Haten omdat je 3000 HAK bonenpotten moet spiegelen voor affu
😂
Heb een gezond gewichtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet je overgewicht te posten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |