25 is ie toch... toen kocht ik mijn eerste huisquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je zelf niet inziet dat het enorm kneuzig overkomt. En dat er daarom zoveel gezeik is steeds.
Gewoon gezond BMI hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Opjezelf wonen is sowieso uitegsloten als vakkenvuller... eeuwig bij je alleenstaande obese moeder wonen
shit je bent echt on a roll vanmiddagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze willen zelfs geen ronde letters.
Je gaat te ver.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI hoor. In tegenstelling tot jouw kreupele moeder. Al in een verzorgingstehuis gedumpt? Zo gaat dat bij jullie toch
.
solo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
25 is ie toch... toen kocht ik mijn eerste huis
Ach ja, je kan ook meeliften op haar AOW-tje totdat het flatje van jou is?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI hoor. In tegenstelling tot jouw kreupele moeder. Al in een verzorgingstehuis gedumpt? Zo gaat dat bij jullie toch
.
Saillant detail, de huizenprijzen zijn in (hartje) Amsterdam toch wel een tíkkeltje hoger dan in jouw afgelegen dorpquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fuck ik ben gefaald.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Saillant detail, de huizenprijzen zijn in (hartje) Amsterdam toch wel een tíkkeltje hoger dan in jouw afgelegen dorp.
zou k nu nog niet redden. Tenminste, niet in deze stad.quote:
Valt me ook altijd mee hoe duur de huizen daaro zijn though.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]rotterdam centrum, kneusje
Hoor ik je moeder roepen?
Je moeten eten hup hup voort van je tienerkamertje af
Ik woon ook thuis nu trouwens dus geen gehaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?quote:
Bankmedewerksterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook meeliften op haar AOW-tje totdat het flatje van jou is?
Geen nazivlaggen op je zolderkamer hebben hangenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb je ook posters op je tienerkamertje? MMG
Is ook niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis nu trouwens dus geen gehaat.
Wel tijdelijk though.
daarom rijke chick scorenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
fuck ik ben gefaald.Ik ga voor het einde van de maand geen inkomen verzekeren wat me een hypotheek gaat geven.
tja... blijdorp valt wel tegen hoor.. de rest is ghettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt me ook altijd mee hoe duur de huizen daaro zijn though.
Moet je wel een hypotheek krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom gewoon hier wonen gezellig startershuisje kost 90k
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kunt beter, kom opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Leest Teun in z'n email dat het eten klaar is?
Och poepiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?Fuck off.
[..]
Bankmedewerkster.
Wie ben jij om mij dingen te commanderen, mmgkneusje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, wees dan consequent of houd gewoon je snater.
Metaalsector betaalt goed hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch niet tot haar 75ste neem ik aan?
Dat is ook een hielenlikkertje die en wit voetje wil halenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?Fuck off.
[..]
Bankmedewerkster.
Zeer zeker nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch niet tot haar 75ste neem ik aan?
Wie ben jij om te zeggen dat opmerkingen te ver gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dingen te commanderen, mmgkneusje.
Jij gelooft ook alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb m'n eigen. Jij zei zoiets juist laatst
.
Ja daarom nooit kopen, forever mislukte zzper.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel een hypotheek krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |