25 is ie toch... toen kocht ik mijn eerste huisquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je zelf niet inziet dat het enorm kneuzig overkomt. En dat er daarom zoveel gezeik is steeds.
Gewoon gezond BMI hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Opjezelf wonen is sowieso uitegsloten als vakkenvuller... eeuwig bij je alleenstaande obese moeder wonen
shit je bent echt on a roll vanmiddagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze willen zelfs geen ronde letters.
Je gaat te ver.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI hoor. In tegenstelling tot jouw kreupele moeder. Al in een verzorgingstehuis gedumpt? Zo gaat dat bij jullie toch
.
solo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
25 is ie toch... toen kocht ik mijn eerste huis
Ach ja, je kan ook meeliften op haar AOW-tje totdat het flatje van jou is?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI hoor. In tegenstelling tot jouw kreupele moeder. Al in een verzorgingstehuis gedumpt? Zo gaat dat bij jullie toch
.
Saillant detail, de huizenprijzen zijn in (hartje) Amsterdam toch wel een tíkkeltje hoger dan in jouw afgelegen dorpquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fuck ik ben gefaald.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Saillant detail, de huizenprijzen zijn in (hartje) Amsterdam toch wel een tíkkeltje hoger dan in jouw afgelegen dorp.
zou k nu nog niet redden. Tenminste, niet in deze stad.quote:
Valt me ook altijd mee hoe duur de huizen daaro zijn though.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]rotterdam centrum, kneusje
Hoor ik je moeder roepen?
Je moeten eten hup hup voort van je tienerkamertje af
Ik woon ook thuis nu trouwens dus geen gehaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?quote:
Bankmedewerksterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach ja, je kan ook meeliften op haar AOW-tje totdat het flatje van jou is?
Geen nazivlaggen op je zolderkamer hebben hangenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb je ook posters op je tienerkamertje? MMG
Is ook niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis nu trouwens dus geen gehaat.
Wel tijdelijk though.
daarom rijke chick scorenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
fuck ik ben gefaald.Ik ga voor het einde van de maand geen inkomen verzekeren wat me een hypotheek gaat geven.
tja... blijdorp valt wel tegen hoor.. de rest is ghettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt me ook altijd mee hoe duur de huizen daaro zijn though.
Moet je wel een hypotheek krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom gewoon hier wonen gezellig startershuisje kost 90k
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kunt beter, kom opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Leest Teun in z'n email dat het eten klaar is?
Och poepiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?Fuck off.
[..]
Bankmedewerkster.
Wie ben jij om mij dingen te commanderen, mmgkneusje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, wees dan consequent of houd gewoon je snater.
Metaalsector betaalt goed hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch niet tot haar 75ste neem ik aan?
Dat is ook een hielenlikkertje die en wit voetje wil halenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo kan zijn opmerking wel en de mijne weer niet?Fuck off.
[..]
Bankmedewerkster.
Zeer zeker nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch niet tot haar 75ste neem ik aan?
Wie ben jij om te zeggen dat opmerkingen te ver gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dingen te commanderen, mmgkneusje.
Jij gelooft ook alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb m'n eigen. Jij zei zoiets juist laatst
.
Ja daarom nooit kopen, forever mislukte zzper.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je wel een hypotheek krijgen.
gebrek aan opleiding is geen raciale ongelijkheid hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we de raciale ongelijkheid in dit land niet zo benadrukken pls
Er zijn nu eenmaal een aantal grote verschillen in dit land, en dat betekend onder andere dat mensen zoals ik niet zomaar door mevrouw van de weg gehaald kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
Ben eigenlijk nooit bepaalt bang geworden op een forum.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey sup poesjes, waarom durven jullie je bek open te trekken als de mods weg zijn dan.
En die man bleek achteraf helemaal niet van adel te zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal een aantal grote verschillen in dit land, en dat betekend onder andere dat mensen zoals ik niet zomaar door mevrouw van de weg gehaald kunnen worden.
Dan is die 90 k toch ook niet relevant?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom nooit kopen, forever mislukte zzper.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey sup poesjes, waarom durven jullie je bek open te trekken als de mods weg zijn dan.
haha betekendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal een aantal grote verschillen in dit land, en dat betekend onder andere dat mensen zoals ik niet zomaar door mevrouw van de weg gehaald kunnen worden.
Wel een uberbaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En die man bleek achteraf helemaal niet van adel te zijn.
Best sneu als je dat wel zou worden. Vind dat meer wat voor de r&p weirdo'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nooit bepaalt bang geworden op een forum.
best niet teveel fokkrn danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
Heb niks gezegd over 90 k.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is die 90 k toch ook niet relevant?
Ik ben wel eens heel bang geworden van WCH.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Best sneu als je dat wel zou worden. Vind dat meer wat voor de r&p weirdo's
haha bepaaltquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nooit bepaalt bang geworden op een forum.
Dat je een dikke kont hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg vandaag een jongen mee naar de film, maar hij had de film al gezien en toen zei ik 'oh ok'. Nu reageert hij niet meer. Wat is dit in jongens code taal? :S
"Ik hoef je niet".quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg vandaag een jongen mee naar de film, maar hij had de film al gezien en toen zei ik 'oh ok'. Nu reageert hij niet meer. Wat is dit in jongens code taal? :S
je bent te lelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
Haha dat betekend dat hij geen interesse heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
terechtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben wel eens heel bang geworden van WCH.
En KLB autiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Best sneu als je dat wel zou worden. Vind dat meer wat voor de r&p weirdo's
Hij vindt je gewoon niet leuk, denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
dat ligt aan de filmquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:17 schreef xcachet het volgende:
groot hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja die piemelpic was schrikbarend.
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afprekenquote:
ik heb hem ge-TR'dquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje, was dat te zien op die pic... kut
Nee, normaal zegt een jongen wel ja als hij je aardig vind.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afpreken
kan ook zijn dat hij nu zit te balen van zijn intens onhandige antwoord hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, normaal zegt een jongen wel ja als hij je aardig vind.
Precies, op wat autisten in de KLB SC na zou elke gezonde jongeman initiatief tonen in een chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dan tennisballen opzekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde wel aanbieden om dan ergens een drankje te doen, maar wil niet opdringerig zijn als ik het idee krijg dat hij niet echt wilt afpreken
Kan niet, heb geen A0 printerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet waar, je hebt hem geprint
Dan is hij wel auti.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij nu zit te balen van zijn intens onhandige antwoord he
Niet iedereen is zo sociaal gehandicapt als jij was. Hoe heb je je vrouw/vriendin eigenlijk geregeld?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mja, zelfs dima zou dat niet doen, lijkt mequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zij neemt toch al initiatief, ze vraagt hem mee uit. Weinig jongens die dan nee zeggen als ze een chick mogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, op wat autisten in de KLB SC na zou elke gezonde jongeman initiatief tonen in een chick.
Als ze een beetje lekker is, dan.
ja... die bestaan he... ik heb zo'n collega... eeuwig vrijgezel, die zou zo'n antwoord kunnen geven en later denken... ow fuck... ze vond me leukquote:
Chloroform, bestelbusje en veel geduld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo sociaal gehandicapt als jij was. Hoe heb je je vrouw/vriendin eigenlijk geregeld?
Ja precies, en anders had hij wel een move gemaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij neemt toch al initiatief, ze vraagt hem mee uit. Weinig jongens die dan nee zeggen als ze een chick mogen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chloroform, bestelbusje en veel geduld. ducttape en tierips
Ja hij mag mij wel. We hebben al wel vaker afgesproken en vaak op zijn initiatief. Maar als ik dan wat aanbiedt dan wilt hij niet of kan die niet. Ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dan ziet hij je waarschijnlijk als een vriendin en heeft hij nu wat anders, wss een date met een andere chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij mag mij wel. We hebben al wel vaker afgesproken en vaak op zijn initiatief. Maar als ik dan wat aanbiedt dan wilt hij niet of kan die niet. Ik snap dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |