Ik heb een poll gemaakt van de top 30 van het jaar 2015, echter zaten er een aantal mods en non users tussen en die heb ik vervangen. Als je er niet bijstaat, dan kan ik wel een 2de poll erbij maken.. Misschien omdat je een jaar een ban gehad hebt ofzo, noujah graag melden of zelf een poll maken met die users..quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LosBuenosMuchachos heeft mijn stem. Waar is het stemtopic?
Misschien beter representatief voor mijn postgedrag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je username is verkeerd gespeld.
#usernamediscriminatiewatch
Stem op mij en ik geef bianconeri een permaban.quote:
Hihiquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stem op mij en ik geef bianconeri een spermaban.
Jij zou ook wel een goeie zijn, ouwe reus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Tarado
Napoleonfour
Opperkleurder
In random volgorde
Derhalve niet gestemd.
De rest voldoet niet, echt niet.
JanCees dusquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind alles prima, als het maar een Ajax mod is.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
JanCees.
Let's make VBL great again!
Mijn stem krijgen julliequote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De vorige keer heeft Yvonne mijn benoeming ip het allerlaatste moment persoonlijk tegengehouden. Deze keer moet dit voorkomen worden en dat kan alleen door Big Lans mod te maken. Jullie zullen vanzelf merken dat dit voor iedereen de beste keuze is.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Al zou Typisch ook wel geweldig zijn maar hij heeft zich al bewezen als iemand die iets hogers dan fok moet nastreven. Wat een moderator was hij
Hoeft een mod niet beloftes na te komen?quote:
Maar dan moet je wel aardig voor me zijn he.quote:
#teaminsomniaquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
Zoveel keus uit zoveel prima kandidaten. Dat gaat moeilijk worden voor de FA's.
Ik ben altijd aardig voor jou.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel aardig voor me zijn he.
Waarom heb jij mij er niet bij gezet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan het dat GGMM ineens omhoog schiet in de peiling, ik vermoed iets..
Lees de OPquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij er niet bij gezet?
Stop deze boycot! Nepdemocratie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Ik probeert op Typisch te stemmen maar het lukt niet.
Bij mij doet ie het wel, volgensmij gebruik je MSDosquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stop deze boycot! Nepdemocratie.
Er is dit moment een onafhankelijk onderzoeksteam bezig deze zaak verder te bestuderen, mocht het zo zijn dat de heer GGMM enige vorm van fraude heeft gepleegd, zal er sancties ondernomen worden wat kan leiden tot diskwalificatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Verkiezingsfraude van GGMM.
-geroyeerd-
quote:
Jij mag van mij ook wel mod worden. Een beetje Haags bloed in de VBL crew erbij kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:09 schreef opperkleurder het volgende:
Behalve onlogisch bedrijft iedereen in dit topic satire.
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij mag van mij ook wel mod worden. Een beetje Haags bloed in de VBL crew erbij kan geen kwaad.
Dat stelt mij toch wel een beetje teleur.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.
Alle leuke willen nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, dus maar op tong gestemdquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis Loveless85 in dat lijstje.
Een sanctie ondernemen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is dit moment een onafhankelijk onderzoeksteam bezig deze zaak verder te bestuderen, mocht het zo zijn dat de heer GGMM enige vorm van fraude heeft gepleegd, zal er sancties ondernomen worden wat kan leiden tot diskwalificatie.
#nekaannekracequote:Op donderdag 11 februari 2016 14:14 schreef KingRoland het volgende:
Dit is toch niet te gelovenelke keer wanneer er een stem op JC of GGMM komt is er weer iemand anders die dit bijna even gelijk trekt.
#riggedpoll
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om hier mod te worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat gaat hem niet worden met al die voetbalexperts hier.
Er is geen strijd tussen mij en God. Dat is het mooiequote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De echte strijd gaat tussen Lans en LBM.
Niemand wint van negersex, da's waar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er is geen strijd tussen mij en God. Dat is het mooie
Wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Als jij gekozen wordt krijgt Danny subsidie.
Wat heb ik jou nou weer aangedaan...quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om hier mod te worden.
Kijk maar naar Don.
grapje :Squote:Op donderdag 11 februari 2016 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb ik jou nou weer aangedaan...
Klopt, dat doe ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig bepaalt deze poll niet wie er mod wordt.
Mij is niets gevraagd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik admin moeten worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, misschien geldt voor Opper wel: ''If you can't beat them, join them''.
Mods zijn het verlengstuk van de admins in principe.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zou ik admin moeten worden.
Het schijnt dat Danny wel een verlengstuk nodig heeft ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mods zijn het verlengstuk van de admins in principe.
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat je binnenkort mod zult zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mods zijn het verlengstuk van de admins in principe.
Jij weet meer dan ik weet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat je binnenkort mod zult zijn.
Max, je lijkt mij wel geschikt. Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt volledig mijn steun.
Hoewel ik het serieus ook wel wil doen
Ze zullen mijn adviezen niet in de wind slaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat de mods het lekker uitzoeken, jongens.
Wie krijgt de wind mee?quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zullen mijn adviezen niet in de wind slaan.
VBL -Baas!quote:
EvertJan heeft ineens 56 stemmen. Gister minder dan 20.quote:
Niet eens 1 stemquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
EvertJan heeft ineens 56 stemmen. Gister minder dan 20.Something smells fishy here...
Ja, ik wist 't niet. Alleen dat GGMM en die andere rond de 20 zaten.quote:
Als we bets deden wie zou winnen zou dit een klapper geweest zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja, ik wist 't niet. Alleen dat GGMM en die andere rond de 20 zaten.
Ik ben 1x gevraagd en 1x geweigerd. Niet overdrijven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt al zo vaak geweigerd, we dachten: we slaan 'm eens een keer over.
Wil je het?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben 1x gevraagd en 1x geweigerd. Niet overdrijven.
Gratis slotjes zetten op tong80 topics.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het functieprofiel is en wat er tegenover staat.
Alleen dat al is zo aanlokkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis slotjes zetten op tong80 topics.
Taakbeschrijving: zorgen voor positiviteit in VBL (hier ben je goed in), er staat niks tegenover.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het functieprofiel is en wat er tegenover staat.
Naja er staat o.a. tegenover dat ik een scan van mijn paspoort in moet sturen. Dat zou ik niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Taakbeschrijving: zorgen voor positiviteit in VBL (hier ben je goed in), er staat niks tegenover.
Maar Evertjan heeft beduidend meer stemmen dan jij dus ik denk niet dat je veel kans maakt.
Ik heb niet eens een paspoortquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naja er staat o.a. tegenover dat ik een scan van mijn paspoort in moet sturen. Dat zou ik niet doen.
doorgestuurd naar de AIVDquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een paspoort
Is dat een HOAX dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een paspoort
Jij bent gewoon jelly dat je 0 stemmen hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
Jammer dat een serieuze poll verpest wordt door een stel semi-grappige kutusers
Welke info, en waar heeft hij het voor nodig?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een ID kaart.
Daarvan mag je een deel van de informatie blurren.
Als ik graag stemmen had gewild had ik ook wel op mezelf kunnen stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jelly dat je 0 stemmen hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evertjan blijkt ongekend populair, ik geloof heilig in de democratie dus het wordt Evertjan.
Ik heb oprecht geen idee meer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke info, en waar heeft hij het voor nodig?
AanLOCKelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen dat al is zo aanlokkelijk.
Dan had je er alsnog maar 1quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik graag stemmen had gewild had ik ook wel op mezelf kunnen stemmen.
Het is niet erg moeilijk om meerdere keren te stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan had je er alsnog maar 1
.
quote:
jij hebt de support. Het volk staat achter je.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Wat zijn dit voor Noord Koreaanse toestanden?
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef DonRaja het volgende:
Sowieso Lans
Sluit dit topic maar gewoon met al die kleuters hier. Het lijkt me duidelijk. Opa B en Yvonne zijn alles al aan het regelen achter de schermenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De echte strijd gaat tussen Lange en Lans.
Alleen Haags kan deze vraag beantwoorden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd welke belchinees er nu heel rijk is geworden dankzij de uitslag van deze poll.
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Haags kan deze vraag beantwoorden.
Ik vroeg bij elke stem een argument, als er nu 61 man posten waarom ze op jou hebben gestemd, dan ben je binnen no time mod.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Maar wanneer krijg ik nu modpowers??
61 IP's is niet zoveel moeite, 61 kloons welquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vroeg bij elke stem een argument, als er nu 61 man posten waarom ze op jou hebben gestemd, dan ben je binnen no time mod.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Haags kan deze vraag beantwoorden.
Wij worden niet serieus genomen hier heb ik het idee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Max, je lijkt mij wel geschikt. Mijn zegen heb je.
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemdenquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
Jammer dat een serieuze poll verpest wordt door een stel semi-grappige kutusers
Jij moet het gaan doen Stijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb goede hoop dat Dr.Mikey mod wordt.
Ik wist trouwens niet dat er zoveel driefm hooligans zijn, is dit een underground genootschap?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemden
De goeie ouwe tijd van Ajacied_224 en Mexicanopijper jajajaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemden
quote:Op zondag 14 februari 2016 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd van Ajacied_224 en Mexicanopijper jajaja
*cofoxquote:
Wat doe je met mijn UI?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Post nummer 239 wordt gemaakt door de nieuwe moderator.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht Onlogisch aan een Kramer UI te helpen.
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb ik hier mee te maken?
Ik eis dat je een andere UI neemt.
Don een DM gestuurd.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.
Ik zal er volgende week iets van zeggen voor jequote:
Dat Sierd jequote:Op zondag 14 februari 2016 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal er volgende week iets van zeggen voor je
Ik ben ook best wel een lieve jongenquote:
Laat maar lekker zoquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.
Stijnquote:
Het staat je wel goed eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags bloed?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus, er is hier maar 1 user die mod moet worden en dat ben ik. Beetje Haags bloed erin, niets mis mee!
*willen wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Mooi om te zien hoe sommige users stiekem erg graag mod willen.
Maak deze zin eens af.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Een stem op GGMM is een stem voor...
*mot.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Mooi om te zien hoe sommige users stiekem erg graag mod willen.
Mijn F5 knop is nu kapot, schiet eens opquote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Danny en ik willen jullie verzoeken MED even in de gaten te houden de komende minuten
Nu moet ik even een serieuze vraag stellen aangezien ik niet weet of je aan het trollen bent: vragen ze dat als je mod wil worden?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb m'n ID alvast ingescand ook.
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nu moet ik even een serieuze vraag stellen aangezien ik niet weet of je aan het trollen bent: vragen ze dat als je mod wil worden?![]()
Ah klasse.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb m'n ID alvast ingescand ook.
Bedankt Elan, dat vind ik erg lief van je.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah klasse.
Nu de scherpe randjes er een beetje vanaf zijn verwacht ik dat je nog wel kans maakt ook.
Ik hoop dat jij het ook gaat worden, misschien dat je die KingRoland af en toe op zijn plek kan zetten.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Elan, dat vind ik erg lief van je.
Bedankt doublepain.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat jij het ook gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |