Er is dit moment een onafhankelijk onderzoeksteam bezig deze zaak verder te bestuderen, mocht het zo zijn dat de heer GGMM enige vorm van fraude heeft gepleegd, zal er sancties ondernomen worden wat kan leiden tot diskwalificatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Verkiezingsfraude van GGMM.
-geroyeerd-
quote:
Jij mag van mij ook wel mod worden. Een beetje Haags bloed in de VBL crew erbij kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:09 schreef opperkleurder het volgende:
Behalve onlogisch bedrijft iedereen in dit topic satire.
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij mag van mij ook wel mod worden. Een beetje Haags bloed in de VBL crew erbij kan geen kwaad.
Dat stelt mij toch wel een beetje teleur.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.
Alle leuke willen nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.
Ik eigenlijk ook, dus maar op tong gestemdquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis Loveless85 in dat lijstje.
Een sanctie ondernemen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is dit moment een onafhankelijk onderzoeksteam bezig deze zaak verder te bestuderen, mocht het zo zijn dat de heer GGMM enige vorm van fraude heeft gepleegd, zal er sancties ondernomen worden wat kan leiden tot diskwalificatie.
#nekaannekracequote:Op donderdag 11 februari 2016 14:14 schreef KingRoland het volgende:
Dit is toch niet te gelovenelke keer wanneer er een stem op JC of GGMM komt is er weer iemand anders die dit bijna even gelijk trekt.
#riggedpoll
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om hier mod te worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat gaat hem niet worden met al die voetbalexperts hier.
Er is geen strijd tussen mij en God. Dat is het mooiequote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De echte strijd gaat tussen Lans en LBM.
Niemand wint van negersex, da's waar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er is geen strijd tussen mij en God. Dat is het mooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |