Waarom heb jij mij er niet bij gezet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan het dat GGMM ineens omhoog schiet in de peiling, ik vermoed iets..
Lees de OPquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij er niet bij gezet?
Stop deze boycot! Nepdemocratie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Ik probeert op Typisch te stemmen maar het lukt niet.
Bij mij doet ie het wel, volgensmij gebruik je MSDosquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stop deze boycot! Nepdemocratie.
Er is dit moment een onafhankelijk onderzoeksteam bezig deze zaak verder te bestuderen, mocht het zo zijn dat de heer GGMM enige vorm van fraude heeft gepleegd, zal er sancties ondernomen worden wat kan leiden tot diskwalificatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Verkiezingsfraude van GGMM.
-geroyeerd-
quote:
Jij mag van mij ook wel mod worden. Een beetje Haags bloed in de VBL crew erbij kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:09 schreef opperkleurder het volgende:
Behalve onlogisch bedrijft iedereen in dit topic satire.
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij mag van mij ook wel mod worden. Een beetje Haags bloed in de VBL crew erbij kan geen kwaad.
Dat stelt mij toch wel een beetje teleur.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |