Ik heb een poll gemaakt van de top 30 van het jaar 2015, echter zaten er een aantal mods en non users tussen en die heb ik vervangen. Als je er niet bijstaat, dan kan ik wel een 2de poll erbij maken.. Misschien omdat je een jaar een ban gehad hebt ofzo, noujah graag melden of zelf een poll maken met die users..quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LosBuenosMuchachos heeft mijn stem. Waar is het stemtopic?
Misschien beter representatief voor mijn postgedrag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je username is verkeerd gespeld.
#usernamediscriminatiewatch
Stem op mij en ik geef bianconeri een permaban.quote:
Hihiquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stem op mij en ik geef bianconeri een spermaban.
Jij zou ook wel een goeie zijn, ouwe reus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Tarado
Napoleonfour
Opperkleurder
In random volgorde
Derhalve niet gestemd.
De rest voldoet niet, echt niet.
JanCees dusquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind alles prima, als het maar een Ajax mod is.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
JanCees.
Let's make VBL great again!
Mijn stem krijgen julliequote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De vorige keer heeft Yvonne mijn benoeming ip het allerlaatste moment persoonlijk tegengehouden. Deze keer moet dit voorkomen worden en dat kan alleen door Big Lans mod te maken. Jullie zullen vanzelf merken dat dit voor iedereen de beste keuze is.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Al zou Typisch ook wel geweldig zijn maar hij heeft zich al bewezen als iemand die iets hogers dan fok moet nastreven. Wat een moderator was hij
Hoeft een mod niet beloftes na te komen?quote:
Maar dan moet je wel aardig voor me zijn he.quote:
#teaminsomniaquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
Zoveel keus uit zoveel prima kandidaten. Dat gaat moeilijk worden voor de FA's.
Ik ben altijd aardig voor jou.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel aardig voor me zijn he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |