Ik wist trouwens niet dat er zoveel driefm hooligans zijn, is dit een underground genootschap?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemden
De goeie ouwe tijd van Ajacied_224 en Mexicanopijper jajajaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemden
quote:Op zondag 14 februari 2016 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd van Ajacied_224 en Mexicanopijper jajaja
*cofoxquote:
Wat doe je met mijn UI?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Post nummer 239 wordt gemaakt door de nieuwe moderator.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht Onlogisch aan een Kramer UI te helpen.
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb ik hier mee te maken?
Ik eis dat je een andere UI neemt.
Don een DM gestuurd.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.
Ik zal er volgende week iets van zeggen voor jequote:
Dat Sierd jequote:Op zondag 14 februari 2016 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal er volgende week iets van zeggen voor je
Ik ben ook best wel een lieve jongenquote:
Laat maar lekker zoquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.
Stijnquote:
Het staat je wel goed eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags bloed?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus, er is hier maar 1 user die mod moet worden en dat ben ik. Beetje Haags bloed erin, niets mis mee!
*willen wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Mooi om te zien hoe sommige users stiekem erg graag mod willen.
Maak deze zin eens af.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Een stem op GGMM is een stem voor...
*mot.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Mooi om te zien hoe sommige users stiekem erg graag mod willen.
Mijn F5 knop is nu kapot, schiet eens opquote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Danny en ik willen jullie verzoeken MED even in de gaten te houden de komende minuten
Nu moet ik even een serieuze vraag stellen aangezien ik niet weet of je aan het trollen bent: vragen ze dat als je mod wil worden?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb m'n ID alvast ingescand ook.
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nu moet ik even een serieuze vraag stellen aangezien ik niet weet of je aan het trollen bent: vragen ze dat als je mod wil worden?![]()
Ah klasse.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb m'n ID alvast ingescand ook.
Bedankt Elan, dat vind ik erg lief van je.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah klasse.
Nu de scherpe randjes er een beetje vanaf zijn verwacht ik dat je nog wel kans maakt ook.
Ik hoop dat jij het ook gaat worden, misschien dat je die KingRoland af en toe op zijn plek kan zetten.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Elan, dat vind ik erg lief van je.
Bedankt doublepain.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat jij het ook gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |